جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران کیست و با چه شرایطی جراحی بینی انجام می دهد ؟ این دو مورد از جمله سوالاتی هستند که میان متقاضیان جراحی زیبایی بینی مطرح می گردد. عمل بینی به عنوان یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی روز محسوب می شود. اکثر افراد متقاضی به دنبال پاسخ درستی برای سوالات مطرح شده می باشند تا بر اساس آن ها بهترین دکتر بینی تهران را انتخاب کنند. دکتر روزینا بشارتی زاده ، یکی از بهترین جراحان بینی تهران ، با ارائه توضیحات ذیل در تلاش هستند تا متقاضیان رینوپلاستی را با میزان اهمیت انتخاب بهترین متخصص جراحی زیبایی بینی تهران آشنا سازد و کمک کنند تا شما انتخابی درست و مطمئن داشته باشید. پس با ما تا انتها همراه باشید.

فرم ظاهر بینی به عنوان عضوی که در وسط صورت قرار دارد ، روی زیبایی صورت تاثیر بالایی خواهد داشت ؛ لذا این موضوع حساسیت انتخاب جراح بینی را افزایش می دهد. در مقاله پیش رو قصد داریم شما را با بهترین جراح بینی تهران و نحوه انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی تهران آشنا نماییم ؛ اما قبل از آن که بر روی این مسئله متمرکز شویم لازم دانستیم توضیحاتی درباره این جراحی ارائه نماییم. رینوپلاستی  که با نام ” عمل زیبایی بینی ” نیز شناخته می شود ، معمولا با هدف بهبود ظاهر بینی انجام می شود که در این صورت در حین این جراحی ، غضروف و استخوان بینی اصلاح می شود. لازم به ذکر است که این عمل جراحی برای ترمیم شکستگی و سایر مشکلات ساختاری بینی نیز انجام می گیرد. فرم جدید بینی باید به شکلی باشد که با آناتومی صورت فرد ، سازگار بوده و هارمونی و تناسب چهره را بهم نریزد.

با تجربه ترین و بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

بهترین جراح و دکتر بینی تهران کسی است که جراحی را با علم و تجربه خود و با استفاده از تکنیک های مناسبی انجام دهد و بهترین و رضایت بخش ترین نتیجه جراحی را برای بیمار به همراه داشته باشد ، بدون آن که به عملکرد بینی آسیب بزند. در جراحی زیبایی بینی با توجه به آناتومی صورت ، فرم و اندازه بینی تغییر می یابد. این تغییرات ؛ شامل باریک شدن نوک بینی یا قسمت های فوقانی ، بزرگ و کوچک شدن سایز بینی ، تغییر زاویه میان بینی و لب و غیره می باشد. یک جراح بینی خوب با به کار گیری خلاقیت و مهارت خود حین عمل ، می تواند هر کدام از اعمال فوق را به خوبی پیاده سازی نماید.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر بشارتی زاده

تاثیری که برگزیدن یک جراح بینی خوب در تهران بر روی نتیجه عمل می گذارد!!

از جمله مواردی که زیاد مورد توجه متقاضیان این جراحی زیبایی قرار نمی گیرد ، قدرت و تاثیرگذاری بهترین جراح بینی تهران یا سایر شهر های ایران بر روی این رویکرد می باشد. تعداد زیادی از مراجعه کنندگان تصور می کنند قبل از انجام این عمل تنها باید در مورد خود پروسیجر ، اقدامات و مراقبت های قبل و بعد و همچنین عوارض آن اطلاعات داشته باشند. اما در صورتی که تمامی این اطلاعات را در ذهن داشته باشید اما به بهترین دکتر عمل بینی تهران مراجعه نکنید ، تمامی تلاش هایتان بی فایده خواهد بود. به همین خاطر باید در مورد بهترین جراح بینی در تهران و تاثیری که ایشان روی نتیجه رینوپلاستی خواهند داشت نیز نکاتی را در ذهن داشته باشید. در این بخش در مورد این موضوع توضیحاتی را در اختیار شما قرار داده ایم.

به منظور اینکه شخص مراجعه کننده به نتیجه زیبا و دلخواه خود برسد ، نیاز است تا یک سری شروط را در نظر بگیرد. شاید مهم ترین مسئله در این مورد ، اثرگذاری یک جراح خوب بینی روی این روند می باشد. مسئولیت اصلی این پروسه ، به عهده پزشک می باشد و ایشان در تمامی مراجل این پروسه ، یعنی قبل ، حین و بعد از آن تاثیر بسزایی دارند. احتمالا برای شما نیز این سوال پیش آمده است که بهترین جراح بینی تهران چگونه می تواند در این رویکردها دخیل باشد؟ در ادامه کمی در این مورد توضیح داده ایم.

بالا بودن قدرت تشخیص بهترین دکتر بینی در تهران از این نظر مورد اهمیت می باشد که ایشان بتوانند مشکلات را به دقت تمییز دهند و عملکرد مثبتی داشته باشند. این مسئله بدین معنی است که پزشک باید قادر باشد عیوب و ایرادات بینی را شناسایی کرده و با توجه به ویژگی های کلی چهره فرد زیباجو ، یک مدل مناسب را برای او انتخاب کند.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر بشارتی زاده

انتخاب بهترین جراح بینی تهران

انتخاب یک جراح رینوپلاستی مجرب و ماهر از اولین و اساسی ترین اقدامات قبل از جراحی بینی می باشد که نقش موثری در ایجاد نتایج مطلوب در جراحی ایفا می نماید. بیشتر افراد متقاضی این عمل در مورد اینکه چگونه بهترین دکتر زیبایی بینی در تهران را انتخاب کنند ؟ سوالاتی داشته اند و اینکه با توجه به موقعیت مکانی نمی دانند چگونه باید در مورد دکتر بینی تحقیق نمایند. چگونگی انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران و بهترین دکتر بینی گوشتی در تهران و بهترین جراح و دکتر بینی در تهران کیست از جمله سوالات می باشد که در ذهن افراد کاندیدای این جراحی ایجاد می شود.

نمونه کار بهترین جراح بینی تهران دکتر بشارتی زاده

خصوصیات بهترین جراح بینی تهران

  • در نظر گرفتن تناسب بینی با آناتومی صورت
  • حفظ عملکرد تنفسی توام با تغییر ظاهر بینی
  • اهمیت دادن به سلیقه و خواسته های منطقی بیمار
  • انجام جراحی هر گونه از بینی با شرایط متفاوت
  • اولویت کار خود، سلامت و منفعت بیمار باشد.

بینی به عنوان عضو برجسته صورت نسبت به دیگر اعضای صورت آسیب پذیرتر می باشد. در اثر انحراف بینی ، شکستگی بینی و دیگر مشکلاتی که در سوانح و اتفاقات روزانه رخ می دهد ، آسیب دیدگی بینی به وجود می آید. جراحی دماغ با هدف برطرف نمودن هر کدام از مشکلات به وجود آمده مناسب ترین راه پیشنهادی می باشد. کم تجربه بودن دکتر عمل بینی باعث می شود تغییرات اعمال شده رضایت بخش واقع نشود. به همین علت است که انتخاب بهترین دکتر جراح بینی در تهران حائز اهمیت خواهد شد.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی تهران - دکتر بشارتی زاده

از کجا بدانیم جراح بینی ای که انتخاب کرده ایم از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است؟

شاید برای بعضی از افراد اعتماد کردن بسیار سخت باشد یا همواره این استرس را داشته باشند که آیا پزشکی که انتخاب کرده اند خوب و کاربلد است یا خیر. این دسته از افراد برای انتخاب کردن از میان جراحان بینی تصمیم می گیرند تا از آشنایان و کسانی که بینی خود را عمل کرده اند کمک بگیرند. انجام این کار و مشورت گرفتن از دیگران بسیار خوب و درست است ، اما گاها ممکن است معیار های انتخاب فرد با شخصی که در حال مشورت گرفتن از او است یکی نباشد یا هدف آن ها از انجام عمل جراحی با دیگری متفاوت باشد. از همین رو بهتر است تا شما راهکار های را بشناسید که با استفاده از آنها بتوانید بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشد.

به عنوان مثال شما باید بدانید چگونه به تجربه و مهارت پزشک خود پی ببرید. یکی از راهکاری پی بردن به این قضیه بررسی سابقه کاری بهترین جراح بینی تهران می باشد. به طور قطع می توان گفت پزشکی که سابقه طولانی در زمینه انجام عمل زیبایی بینی داشته و تا کنون عمل های زیبایی موفقیت آمیز بالایی را انجام داده است ، از مهارت و تجربه بالایی برخوردار است. تجربه بالا ومهارت کافی او نشان دهنده آن است که در صورت بروز هر گونه مشکل تصادفی وی با تکیه بر دانش و تخصص خود قادر است آن را برطرف کند.

برای بررسی سابقه کار و تعداد نمونه کار های موفق نیز می توان از دو فاکتور مهم استفاده کرد. فاکتور اول صفحه رسمی پزشک در شبکه های مجازی می باشد. هر چه تعداد نمونه کار ها و کیفیت آن ها و همچنین رضایت بیماران بالا باشد به این معناست که فرد انتخابی شما بهترین جراح بینی تهران است. مشاهده گالری تصاویر سایت نیز مورد دیگری است که همانند مورد فوق کمک می کند.

رضایت مراجعه کننده عزیز ازجراحی بینی توسط دکتر بشارتی زاده

برای مشاهده نمونه کار های بیشتر دکتر روزینا بشارتی زاده بهترین جراح بینی تهران روی دکمه زیر کلیک کنید !

مشاهده نمونه کار های بیشتر !!

پنج گام طلایی برای یافتن بهترین جراح بینی تهران

1 . پزشک منتخب دارای بورد تخصصی جراحی زیبایی دماغ باشد.

بعنوان اولین قدم در فرایند انتخاب بهترین دکتر بینی تهران ، مطمئن شوید که پزشک بالقوه تان ، دارای بورد تخصصی است. یک پزشک یا جراح دارای بورد تخصصی ، پزشکی است که دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته و با موفقیت ، آزمون های مرتبط را برای دریافت گواهی در تخصص مورد نظر ، برای انجام جراحی ، سپری کرده است. بهترین جراحان بینی تهران در جراحی پلاستیک یا جراحی ترمیمی یا تخصص حلق و گوش و بینی ، دارای بورد تخصصی هستند. البته ، تمام پزشکان در حوزه جراحی پلاستیک یا حلق و گوش و بینی ، متخصص عمل زیبایی بینی نیستند و نمی توانند عمل جراحی را با موفقیت انجام دهند. برای انجام رینوپلاستی نیاز است تا بهترین جراح بینی تهران را برای این پروسه انتخاب کنید.

2 . ارزیابی تجربه و مهارت یک گام بسیار مهم در یافتن بهترین جراح بینی است.

تجربه جراح در انجام عمل ، یک فاکتور مهم در انتخاب یک جراح بینی خوب است. کسب اطلاعات درباره تجربه جراح و تعداد جراحی های بینی انجام داده در طول دوره کاری ، حائز اهمیت است.

3 . مشاهده گالری عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران جراحی شده به دست جراح بالقوه شما مهم است.

دانش و تجربه بهترین جراح بینی تهران ، بر روی چهره بیماران جراحی شده به دست او نمایان می شود. در واقع عکس های قبل و بعد سایر بیماران ، می تواند راهی برای دستیابی به سبک سلیقه و مهارت یک جراح بینی خوب در تهران به شمار آید. بعلاوه ، با مشاهده عکس های قبل و بعد سایر بیماران این جراح ، می توانید نتیجه جراحی های شبیه به بینی خودتان به دست جراح بالقوه تان را مشاهده کنید. این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چون برخی پزشکان در جراحی برخی انواع بینی ، تبحر بیشتری دارند.

بهترین جراح بینی تهران

4 . با سایر بیماران جراح بالقوه تان صحبت کنید.

صحبت رو در رو با افرادی که به دست دکتر بینی منتخب شما جراحی شده اند ، روش خوبی برای دستیابی به اطلاعات درجه یک درباره بهترین جراح بینی تهران می باشد. بنابراین ، اگر برخی دوستان یا نزدیکان شما توسط این پزشک ، درمان شده اند ، می توانید با آنها صحبت کرده و از تجربه آنها با پزشک منتخب تان ، کسب اطلاعات کنید.

5 . کیفیت برقراری ارتباط جراح با بیماران را ارزیابی کنید.

مشاوره قبل از عمل ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون باید به آن بعنوان فرصتی برای صحبت با پزشک درباره خواسته ها و بیان دغدغه ها درباره پروسیجر نگریست. بهترین جراح بینی تهران ، یک مستمع خوب در طول جلسه مشاوره قبل از عمل بوده و وقت خود را برای شفاف سازی همه مطالب مرتبط با این عمل برای بیمار خود از قبیل فرایند جراحی ، خطرات بالقوه ، نحوه خود مراقبتی در طول دوره ریکاوری ، اختصاص می دهد. بعلاوه ، بهترین دکتر بینی تهران باید به شیوه ای با بیمار خود صحبت کند که استرس او را قبل از جراحی به حداقل رسانده و در پاسخ دادن به سوالات بیمار خود در خصوص مسائل مرتبط با عمل جراحی ، مشتاق عمل کند. حتی اگر پزشک انتخابی از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد ولی نتواند انتظارات و توقعات بیمار خود را درک کند ، نمی تواند نتیجه مطلوبی را از نگاه بیمار ، خلق کند. بنابراین ، توجه به توانایی پزشک در برقراری یک ارتباط مثبت بسیار حائز اهمیت است.

فیلم نمونه کار جراحی بینی بهترین جراح بینی تهران

بهترین دکتر جراح بینی تهران با قیمت مناسب

هر چه قدر که بر روی موارد دیگر مانند نمونه کار های پزشک ، تخصص ، تجربه کاری او و غیره تمرکز کنید و حساسیت بالایی نشان دهید ، باز نیز زمانی که به بحث هزینه و قیمت عمل بینی میرسید ، ممکن است تصمیماتتان کمی تغییر کند. چرا که یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائلی که باعث می شود افراد تصمیمات خود را بر اساس آن بگریند و حتی تغییر دهند ، هزینه می باشد. افرادی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند ، مطمناً آخرین موردی که بررسی می کنند هزینه دریافتی پزشک می باشد. به بیانی دیگر آن ها به دنبال بهترین جراح بینی تهران با قیمت مناسب هستند تا با صرف هزینه ای حداقلی به نتیجه دلخواه خود برسند. توجه به این مورد تا حدودی مهم و اساسی است اما باید در نظر گرفت که برخی از پزشکان برای جذب مشتری و همچنین افزایش مهارت و تجربه خود در سال های اولیه عمل زیبایی بینی خود این پروسه را با هزینه ای بسیار کم انجام می دهند و برای این منظور از تبلیغات غیر اخلاقی و دروغین استفاده می کنند که باعث می شود افراد متقاضی سریعا جذب آن ها شوند و برای انجام رینوپلاستی به آن ها مراجعه کنند.

بهتر است به یاد داشته باشید که بهترین جراح بینی تهران ، به دلیل داشتن وجدان کاری بالا ، همواره سلامتی بیمار را در اولویت تصمیمات خود قرار می دهد ، از همین رو برای انجام عمل بینی هزینه ای مناسب را تعیین کند. همچنین به یاد داشته باشید که نتیجه عمل زیبایی رینوپلاستی نزد پزشکانی که با وجود نداشتن تخصص کافی عمل جراحی را با هزینه کم انجام می دهند ، از پیش تعیین شده و نتیجه ای مطلوب و ایده آل نخواهد بود.

با طی کردن این مراحل مطمئناً بهترین دکتر بینی تهران را می یابید!!

  • اولین مراحله سرچ کردن بهترین جراح بینی تهران در موتورهای جستجو است که لیستی از جراحان بینی نمایش داده می شود.
  • افراد می توانند با مراجعه به سایت جراح زیبایی بینی و رفتن به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام نمونه کارهای قبل و بعد از عمل ، دکتر بینی را مشاهده نمایند.
  • افراد داخل سایت دکتر بینی خوب با مراجعه به درباره پزشک می توانند در مورد تخصص و تجربه و میزان مهارت و غیره او اطلاعات کسب نماید.
  • بعد از این مراحل فرد می تواند با مراجعه حضوری به مطب با جراح زیبایی بینی مشاوره داشته باشد و در مورد انتظار خود از انجام جراحی دماغ صحبت کند و بهترین دکتر بینی تهران با توجه به نوع و ساختار بینی یک دیدگاه کلی از عمل زیبایی دماغ به فرد خواهد داد تا فرد بتواند برای انجام عمل خود تصمیم گیری نماید.
  • فرد در اخرین مرحله می تواند با بیمارانی که در مطب بهترین جراح بینی در تهران حضور دارند صحبت کند و میزان رضایتشان را از انجام جراحی زیبایی جویا شود.

طبق مواردی که در بالا ذکر شد فرد می تواند انتخاب خود را با اطمینان به جراح نهایی نماید چرا که جراحی موفق در راستای اطمینان به بهترین جراح بینی خود قرار دارد.

مشاوره با بهترین دکتر بینی قبل از جراحی

افراد پیش از آن که تصمیم نهایی خود را برای انجام عمل زیبایی بینی بگیرند باید به یک جراح بینی خوب و مجرب در تهران یا شهر محل سکونت خود مراجعه نموده و در جلسه مشاوره با ایشان شرکت کنند. جراح زیبایی بینی باید ساختار زیرین بینی و  ضخامت پوست بیمار را ، در جلسه مشاوره مد نظر قرار دهد و با توجه به نوع بینی و جنس پوست آن و همچنین تناسبات چهره و خواسته بیمار ، بهترین مدل بینی را به وی پیشنهاد دهد. در نظر داشته باشید که رینوپلاستی ، یک فرآیند بسیار پیچیده و حساس می باشد و باید برای کسب بهترین نتیجه از آن ، بهترین جراح بینی تهران را برگزینید. دکتر بشارتی زاده ، در جلسه مشاوره خود اطلاعاتی را در مورد بهترین رویکرد درمانی برای مراجعین خود ارائه می دهند.
در طول این جلسه ، پزشک سوالاتی را در مورد اهداف و انتظاراتی که متقاضی از انجام این پروسیجر دارد می پرسد. در سال های اخیر استراتژی های متنوعی برای این جراحی به کار گرفته می شوند. پزشک می تواند با به دست آوردن اطلاعاتی جامع در حین جلسه ، بهترین و تاثیرگذارترین روند را انتخاب نماید. بهترین جراح بینی تهران در این نشست در مورد دغدغه ها و نگرانی های شما ، صحبت خواهد کرد و ایرادات بینی که موجب آزار شما شده است را مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که اهداف شما از انجام این عمل منطقی باشد ، ایشان یک برنامه درمانی را طرح ریزی می نمایند.
مورد دیگری که یک دکتر رینوپلاستی خوب در تهران در این جلسه تحت ارزیابی قرار می دهد ، سوابق و مدارک پزشکی بیمار می باشد. این موضوع ضرورت زیادی دارد ، زیرا در صورتی که فرد به بیماری های مزمن مثل دیابت یا هموفیلی مبتلا باشد ؛ در حین جراحی مشکلاتی پیش خواهند آمد. حتی در صورتی که یک جراح خوب بینی را انتخاب کرده باشید!
معاینه فیزیکی ، اقدام بعدی است که بهترین جراح بینی در تهران به انجام آن روی می آورد. ایشان ابتدا با انگشتان خود ویژگی های مختلف بینی متقاضی را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز ، تست های تصویربرداری مثل سی تی اسکن را تجویز می نماید. در نتایج به دست آمده از این تصویربرداری ها می توان انحراف یا هر مشکل دیگری را تشخیص داد و در جراحی اقدام به رفع آن ها نمود.

بهترین جراح بینی استخوانی تهران

به طور کلی به بینی هایی که غضروف مستحکم و استخوانی قوی دارند و میزان چربی پوست آن ها بسیار کم است و در واقع پوست نازکی دارند ، بینی استخوانی اطلاق می شود. معمولا بر روی پل بینی های استخوانی ، یک برآمدگی یا اصطلاحا قوز وجود دارد ؛ از این رو افرادی که دارای بینی استخوانی هستند ، عمدتا با هدف برداشتن قوز بینی اقدام به انجام جراحی زیبایی دماغ می نمایند. با توجه به ویژگی هایی که برای بینی های استخوانی برشمردیم ، به جرأت می توان اذعان داشت که این نوع از بینی ها ، انجام جراحی را برای بهترین جراح بینی تهران راحت تر می کنند و امکان اعمال تغییرات مورد نظر بر روی بینی را به خوبی فراهم می آورند.

لذا باید اشاره داشت که افراد با بینی استخوانی ، بهترین کاندیدا برای جراحی زیبایی می باشند. همچنین ناگفته نماند که بینی های استخوانی را با انجام جراحی بینی استخوانی می توان به هر یک از مدل های طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی جراحی کرد ؛ البته شایان ذکر است که مدل مناسب بینی برای هر فرد ، با توجه به ساختار چهره او و صلاحدید بهترین جراح بینی تهران انتخاب می شود و هرگز نباید همه بینی های استخوانی را به یک فرم جراحی کرد ؛ چرا که این کار ممکن است سبب بر هم خوردن توازن و هارمونی چهره فرد شده و نه تنها سبب بهبود چهره او نشود ، بلکه زیبایی چهره وی را نیز به چالش کشیده و تاثیر سوء بر آن بگذارد.

مهم ترین نکته ای که در خصوص بینی های استخوانی باید به آن اشاره داشت ؛ این است که اگرچه جراحی این نوع از بینی ها به مراتب ساده تر از بینی های گوشتی است ، اما این موضوع هرگز بدان معنا نیست که عمل دماغ های استخوانی را می توان به هر جراحی واگذار کرد. زیرا علیرغم تمام نقاط بالقوه ای که بینی های استخوانی دارند ، باز هم ممکن است در صورتی که توسط یک جراح بینی کم تجربه انجام شوند ، به نتایج ناخوشایندی بیانجامند و فرد را دستخوش عوارض متعددی قرار دهند.

لذا در صورتی که نوع بینی شما استخوانی است ، نسبت به انتخاب بهترین جراح بینی تهران اهمال نکنید و گمان نکنید که هر پزشکی می تواند بهترین نتیجه را از عمل زیبایی برای شما به ارمغان بیاورد ؛ در نتیجه اکیدا توصیه می شود برای انجام جراحی زیبایی فارغ از نوع بینی ( استخوانی یا گوشتی ) حتما به بهترین دکتر بینی شهر محل زندگی خود مراجعه فرمایید تا نتایج ایده آل و مطلوبی برای تان حاصل گردد.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر بشارتی زاده

نتیجه جراحی توسط بهترین جراح بینی گوشتی تهران

همه ما می دانیم که داشتن دیدگاه های نامتعارف ، انتظارات نامقعول و عجیب از روند رینوپلاستی ، زمینه ساز عوارض و پیامد های نامطلوب از عمل جراحی می شود. از همین رو در اولین گام اقدام به انجام این فرایند که مهم ترین گام نیز محسوب می شود ، انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران یا شهر محل زندگی خودتان می باشد تا سپس دغدغه ها و انتظارات خود را از نتیجه جراحی با او در میان بگذارید و او صادقانه شما را راهنمایی کند. یک جراح خوب بینی گوشتی با تجربه ، با مهارت و توانا علاوه بر دانش پزشکی بهترین راهنما و مشاوره برای شما در تصمیم گیری می باشد. او طی مشاوره موظف است دغدغه ها و انتظارات شما را گوش دهد ، بر اساس آن فرم بینی شما را تعیین کند و با خلوص نیت در رابطه با مزایا و عوارض این پروسه با شما صحبت کند.

نتیجه ای که بینی های گوشتی بعد از عمل باید کسب کنند بسیار سخت ، پیچیده و حساس بوده و اگر توسط یک پزشک مجرب و متبحر تغییرات اعمال نشود ممکن است زیبایی چهره فرد به طور کامل از بین برود. از همین رو انتخاب بهترین جراح بینی تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک جراح مجرب در زمینه عمل رینوپلاستی بینی های گوشتی قادر است به درستی پیوند غضروف انجام دهد و در آخر برای بینی او فرمی ایده آل ، جذاب و زیبا را به وجود آورد. بینی های گوشتی به دلیل داشتن پوستی ضخیم و غضروفی ضعیف بسیار حساس بوده و نمی توان بر روی آن ها تغییراتی گسترده و وسیع اعمال کرد. بهترین جراح بینی تهران با اطلاع از این موضوع تغییرات را به گونه ای اعمال خواهد کرد که از افتادگی بینی یا زشت شدن بینی جلوگیری کند.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران بهترین جراح بینی گوشتی تهران

بهترین دکتر بینی طبیعی کار در تهران

امروزه ، معیارهای زیبایی شناختی نسبت به ادوار گذشته ؛ تغییرات بسیاری داشته است. در حال حاضر بر خلاف دهه های گذشته که داشتن یک بینی کوچک ، دالّ بر زیبایی بینی بود ، داشتن یک بینی طبیعی و متناسب با دیگر عناصر صورت ، معیار زیبایی بینی تلقی می شود. بنابراین شاهد آن هستیم که در حال حاضر ، اکثریت متقاضیان جراحی زیبایی به دنبال یافتن بهترین جراح بینی تهران که طبیعی کار و کار درست است ، می باشند تا بینی آن ها را به طبیعی ترین نحو ممکن یا اصطلاحا نچرال عمل کند.

استراتژی جراحی نچرال استاتیک یا در واقع همان جراحی بینی طبیعی ، بر این اصل استوار است که در عین حفظ استخوان ، بافت نرم و غضروف بینی در موقعیت نرمال و طبیعی ؛ ایرادات بینی را مرتفع ساخته و ظاهری طبیعی برای فرد به ارمغان آورد. در حقیقت عمل طبیعی دماغ ، بدین نحو است که با انجام آن ؛ بینی شما به شکلی در می آید که به نظر نمی رسد جراحی شده و هیچ کس به جز افراد متخصص نمی توانند متوجه شوند که بینی شما جراحی شده است ؛ چرا که ظاهر بینی طبیعی ، کاملا متناسب با ساختار صورت است و هماهنگی اعضای چهره را بر هم نریخته است.

ضمنا توجه داشته باشید که در صورت انجام عمل بینی طبیعی ، با گذشت زمان و بالا رفتن سن ؛ همچنان فرم بینی شما حفظ شده و با سن و سال تان مغایرتی ندارد. حال که از مزایای این جراحی آگاه شدید ، به احتمال زیاد این سوال در ذهن تان پدید آمده است که بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کیست ؟ برای یافتن بهترین دکتر بینی طبیعی تهران ، باید همین عبارت را در گوگل یا شبکه های مجازی وارد کنید ؛ تا لیستی از بهترین جراحانی که در این زمینه فعالیت می کنند و کارنامه درخشانی دارند را بیابید.

پیشنهاد ما به شما دکتر روزینا بشارتی زاده متخصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح بینی تهران می باشند ؛ به صراحت می توان از دکتر بشارتی زاده به عنوان برجسته ترین و حاذق ترین جراح بینی طبیعی ( نچرال استاتیک ) یاد کرد. نتایج درخشانی که ایشان از عمل زیبایی برای مراجعین خود رقم می زنند ، به قدری تحسین برانگیز است که ایشان را کانون توجه بازیگران و سلبریتی های مشهور کشور از جمله خانم ها نیوشا ضیغمی ، آرام جعفری و غیره قرار داده است. برای دیدن نمونه کارهای خانم دکتر بشارتی زاده ، می توانید به گالری تصاویر سایت ایشان و اینستاگرام ایشان سر بزنید ؛ آن چه که می بینید گویای مهارت بالا و ید طولای ایشان در حوزه جراحی زیبایی می باشد.

فیلم جراحی بینی نیوشا ضیغمی توسط بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی خانم در تهران

امروزه عمل های بسیار زیادی به منظور افزایش زیبایی ظاهری انجام می شوند و جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین آن ها به شمار می رود. عمل رینوپلاستی به عملی گفته می شود که با هدف خلق تغییرات ظاهری و ساختاری در ناحیه بینی انجام می پذیرد. این عمل جراحی با استفاده از دو روش باز و بسته قابل انجام بوده و نتایج دیدنی را با خود به همراه دارد. جراح بر اساس مهارت خود و وضعیت بیمار روشی را برای انجام این فرایند انتخاب کرده و با استفاده از آن تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند. برخی از متقاضیان عمل به خصوص خانم ها با جراح بینی خانم راحت تر هستند یا این تصور را دارند که خانم ها به دلیل با سلیقه تر بودن ، می توانند نتایجی زیبا تر خلق کنند ، از همین رو به دنبال بهترین جراح بینی خانم در تهران یا شهر محل زندگی خود می گردند. پزشکان خانم در انجام عمل های زیبایی از جمله رینوپلاستی از مهارت بسیار زیادی برخوردار هستند ، در واقع آن ها به دلیل داشتن قدرت تجسم بالایی که دارند و اینکه به جزئیات توجه ویژه ای دارند ، می توانند نتایجی زیبا تر ، جزئی تر و دقیق تر را به خلق کنند. در واقع بانوان توانایی های بسیاری دارند که همین مسئله باعث شده امروزه در زمینه عمل زیبایی بینی نیز از آقایان سبقت گیرند. برای پیدا کردن بهترین و متبحر ترین دکتر بینی خانم باید به نکاتی از قبیل تجربه ، سابقه ، مهارت ، نمونه کار ها ، نظرات بیماران و کاربران فضای مجازی دقت کرد و به خوبی ویژگی های جراح مورد نظر خود را بررسی کنید. بررسی ویژگی ها و مهارت های پزشک به شما کمک می کند انتخابی درست و مطمئن داشته باشید.

عکس جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

معیارهای مهم در انتخاب بهترین جراح بینی تهران

هنگامی که با روش های ذکر شده در مقاله ، بهترین دکتر بینی تهران یا شهر محل زندگی خود را انتخاب کردید و برای مشاوره به مطب ایشان مراجعه فرمودید ؛ باید یکسری نکات کلیدی و مهم را مدنظر قرار دهید تا مطمئن شوید که انتخاب تان صحیح بوده و به این ترتیب با طیب خاطر و بدون نگرانی انجام جراحی خود را به ایشان محول کنید. به طور کلی از دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک ، تعریف مشخصی برای جراح خوب بینی تعریف شده و معیارهایی در این راستا معرفی شده است. البته باید خاطر نشان شد که افزون بر معیارهای تعریف شده از سوی انجمن علمی جراحان پلاستیک ، باید خصوصیات و ویژگی های اخلاقی جراح و نحوه برخورد و تعامل وی با بیمار نیز مد نظر قرار گیرد. معیارهای مهمی که برای انتخاب بهترین جراح بینی ، باید مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهید ؛ از قرار ذیل می باشند :

  • شما باید در جلسه مشاوره ؛ نوع تخصص جراح و نیز مدارک تحصیلی ایشان را بررسی نمایید ؛ زیرا بهترین جراح بینی تهران یا شهر شما قطعا علم کافی در زمینه جراحی را داراست و این موضوع بر این مسئله دلالت دارد که ایشان با همه تکنیک های نوین این عمل آشنا است و می تواند دستیابی به بهترین نتایج از عمل جراحی زیبایی را برای شما تحقق بخشد.
  • باید سابقه کار جراح را ارزیابی کنید ، زیرا تجربه بالای بهترین دکتر بینی تهران می تواند بیانگر مهارت بالای ایشان بوده و دستیابی به نتایج قابل قبول از عمل را تا حد قابل قبولی تضمین کند ؛ بدین منظور تعداد عمل هایی که ایشان انجام داده اند را بررسی کنید.
  • مشاهده نمونه کارهای بهترین جراح بینی تهران مورد نظر را فراموش نکنید ، چرا که این کار می تواند شما را با سبک کار جراح رینوپلاستی انتخابی خود آشنا کند و به عبارتی مبیّن میزان موفقیت های ایشان باشد.
  • از دیگر مواردی که اکیدا توصیه می شود در جلسه مشاوره به آن توجه داشته باشید ؛ این است که اخلاق حرفه ای پزشک را بررسی و ارزیابی نمایید. برای این کار باید صبر و شکیبایی ایشان را در هنگام معاینه و نیز پاسخگویی به سوالاتی که مطرح می کنید ، بسنجید.
  • از دیگر ویژگی های اخلاقی ای که یک جراح بینی خوب در تهران باید از آن برخوردار باشد ؛ این است که در انتخاب بیماران خود منطقی و مطابق با اصول حرفه ای – پزشکی عمل کند ؛ یعنی بهترین جراح بینی تهران چنانچه فردی نیاز به عمل نداشته باشد یا این که مدلی را برای عمل انتخاب کرده باشد که با هارمونی صورت او تناسبی ندارد ، به خوبی او را راهنمایی کرده و از تبعاتی که ممکن است با انتخاب نادرست مدل بینی حادث گردد ، وی را آگاه سازد.
  • متاسفانه چه بسا جراحانی که صرفا به منافع مالی خود می اندیشند و بدون در نظر گرفتن اصول علمی زیبایی شناسی و تنها برای جلب بیماران بیشتر ، نظرات نامعقول و غیرمنطقی متقاضی این عمل را معیار کار خود قرار داده و با انجام جراحی طبق خواسته بیمار ، در نهایت نتیجه ناخوشایندی را رقم زده و مشکلات تنفسی و نیز عدم رضایت از فرم بینی را برای بیمار به ارمغان می آورند. از همین رو توجه به مهارت ، تخصص و دانش پزشک در زمان انتخاب بهترین جراح بینی تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

از این رو افرادی که بنا به هر دلیلی تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارند ، باید معیارهای فوق الذکر را به خوبی در نظر گرفته و با انتخاب بهترین و حاذق ترین دکتر بینی شهر محل زندگی خود ، امکان رویارویی با هر گونه عارضه از انجام عمل یا نتیجه نامطلوب از این عمل زیبایی را به حداقل ممکن برسانند.

عدم انتخاب بهترین جراح بینی تهران چه عوارضی در پی خواهد داشت ؟

از جمله اختلالات و عوارضی که در صورت عدم انتخاب صحیح دکتر بینی ، پیش خواهد آمد ؛ می توان موارد ذیل را نام برد :

  1. اختلالات تنفسی و عملکردی بینی
  2. از دست دادن حس بویایی
  3. مواجهه با توقف تنفس در حین خواب ( آپنه خواب )
  4. سردردهای مکرر و طولانی
  5. آسیب دیدگی بافت و غضروف های بینی
  6. غیرقرینه شدن حفره های بینی
  7. سربالا شدن بیش از اندازه نوک بینی
  8. کوچک شدن بیش از حد سوراخ های بینی

آیا بهترین جراح بینی از نظر کاربران قابل اعتماد است ؟

یکی از استراتژی هایی که افراد می توانند برای یافتن بهترین دکتر بینی تهران یا شهر محل زندگی خود به کار ببرند ، دریافت مشورت با کسانی است که قبلا در همین شرایط بوده اند. این افراد به دلیل اینکه خود مسیر شما را پیموده اند و نتیجه کارشان را دریافت کرده اند می توانند کمک بسزایی در انتخاب های شما داشته باشند. حال اگر شما به دنبال انتخاب بهترین جراح برای جراحی کردن دماغ خود هستید ، لازم است نظر کاربران و کسانی که پیش از این تحت این شرایط قرار گرفته اند و اکنون بینی خود را عمل کرده اند جویا شوید. گفته های آن ها ، نتایجی که کسب کرده اند و رضایت یا عدم رضایت آنان ، می تواند راهنمایی خوبی برای شما عزیزان باشد تا بتوانید با خیالی آسوده یک جراح خوب بینی را در تهران یا شهر محل سکونت خود یافته و انتخاب کنید. اما در عین حال بهتر است این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که تنها نظر کاربران نباید معیار سنجش شما باشد بلکه این کار تنها یکی از چندین فاکتور موثر در این خصوص می باشد.

جراح خوب بینی در تهران ، در طول مشاوره به چه سوالاتی پاسخ می دهد ؟

در طول جلسه مشاوره همانطور که می دانید شما می توانید سوالات مختلفی را در خصوص جراحی ، پروسه درمان و غیره بپرسید. برخی از این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • آیا شما در این حوزه بورد تخصصی دارید ؟
  • چند سال سابقه کار در زمینه رینوپلاستی داریند؟
  • آیا من داوطلب خوبی هستم؟
  • چند درصد از بیماران تحت عمل ثانویه قرار می گیرند ؟
  • دوره ریکاوری چقدر طول می کشد ؟
  • اگر به عمل ترمیمی نیاز داشته باشم شما مجددا من را عمل می کنید ؟
  • برای تضمین دستیابی به بهترین نتایج از رینوپلاستی ، چه اقداماتی را توصیه می کنید ؟

قبل و بعد عمل بینی زیباجو بهترین جراح بینی تهران

سوالاتی که لازم است از بهترین جراح بینی تهران بپرسید !!

نه تنها عمل بینی ، بلکه برای انجام هر نوع پروسیجر دیگری ابتدا باید اطمینان حاصل کنید تیم پزشکی که به آن روی آورده اید از تخصص کافی برخوردار می باشد. باید از بهترین جراح بینی تهران انتخابی خود بپرسید برای انتخاب بهترین رویکرد ، چه اقداماتی را انجام می دهد. یا اینکه عضو بورد تخصصی می باشد یا خیر؟ عضویت در این بورد به معنی این است که دکتر تمامی آموزش های لازم را فرا گرفته و در این زمینه تخصص پیدا کرده است.

با اینکه افراد کمی از انجام این پروسه منع می شوند ، اما باز هم باید در مورد شرایط و سوابق پزشکی خود با بهترین جراح بینی تهران صحبت نمایید تا بعد از اتمام این رویکرد ، مشکل و عارضه خاصی اتفاق نیافتد. حتی در صورتی که برای این عمل مناسب نباشید ، ممکن است دکتر بینی روندهای غیر جراحی مثل تزریق فیلر را برای شما پیشنهاد دهد.

درست مثل هر عمل دیگری ، باید اطلاع داشته باشید که بهترین دکتر بینی پیش از این چه نتیجه ای را به بیماران خود هدیه داده است. دیدن گالری تصاویر بهترین جراح بینی تهران می تواند یک ایده کلی از سبک و تکنیک استفاده شده به شما بدهد. با این کار ، حتی می توانید تصویری مشابه به بینی خود پیدا کنید و با مشاهده عکس بعد از عمل ، از میزان تغییراتی که می توان روی بینی تان اعمال کرد آگاه شوید.

همانطور که می دانید می توان از طریق دو روش این پروسیجر را به انجام رساند. در تکنیک بسته برش ها داخل بینی و در باز ، برش زیر کلوملا و حفره های بینی ایجاد خواهد شد. پزشک بسته به مهارت و خواسته بیمار ، یکی از این دو روش را انتخاب می نماید.

سخن پایانی :

در این مقاله سعی کردیم که به اجمال ، کلیه مواردی که باید در انتخاب بهترین جراح بینی تهران یا سایر شهر ها در نظر گرفته شوند ؛ را بررسی نماییم. امید است که با آن چه که در این مجال به آن پرداختیم ، توانسته باشیم پاسخ سوالات شما را داده و شما را در انتخاب بهترین جراح بینی و متعاقبا کسب نتایج رضایت بخش از عمل یاری نموده باشیم. برای دانلود فایل مقاله و مطالعه آن در زمانی که قادر به اتصال به اینترنت نیستید می توانید روی گزینه زیر کلیک کنید.


جراحی بینی در تهران - دکتر بشارتی زاده

ثبت نام
اطلاع از
guest
4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
حمیده
حمیده
2 ماه ها گذشته

کارتون عالیه خانم دکتر من عاشقتونم بعد 10 سال هنوز با مشکلی رو به رو نشدم تازه فرم بینیم هم بهتر و بهتر میشه

سلطانی
سلطانی
2 ماه ها گذشته

عالی شما بهترین جراح بینی تهرانید من که بهتون افتخار می کنم

ستاره قدسی
ستاره قدسی
2 ماه ها گذشته

خانم دکتر بشارتی زاده شما از نظر من و برادرم بهترین جراح بینی تهران هستید ارزوی موفقیت دارم براتون

مهدی زاده
مهدی زاده
1 ماه گذشته

خانم دکتر شما عالی هستید من هرکی از میپرسه جراح بینی کیو میشناسی کارش خوب باشه شما رو معرفی میکنم بهترین هستید

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: