جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

جراحی بینی طبیعی

اغلب ، سوالی که برای متقاضیان جراحی بینی مطرح می شود این است که جراحی بینی طبیعی چه استاندارد هایی دارد و مشخصه های داشتن یک بینی زیبا و متناسب چیست ؟ سبک نچرال استتیک بینی چیست ؟ با دکتر بشارتی زاده بهترین جراح بینی طبیعی در تهران در این مقاله همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

جراحی بینی طبیعی - دکتر بشارتی زاده

جراحی بینی طبیعی یا نچرال

عمل بینی طبیعی در تهران به جهت برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که طی آن از ایجاد قوس زیاد اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود. سایر نواقص بینی؛ همچون پهنا، قوز بینی، انحراف یا کجی بینی در صورت نیاز برطرف خواهد شد. در نمونه های جراحی بینی طبیعی ، نیمرخ صاف یا با قوس کمی همراه است و مانند فرم بینی های عروسکی ، انحنای زیادی ندارد ؛ اما در مقابل ، طول بینی ، ارتفاع و حجم کلی بینی زیبایی لازم را به چهره برمی گرداند تا چهره طبیعی فرد حفظ شود. بعد از سپری شدن دوره نقاهت عمل بینی طبیعی، تورم بینی به تدریج و تقریبا بعد از 6 ماه از بین خواهد رفت ؛ لذا می توانید نتیجه یک بینی طبیعی زیبا و بدون نقص را مشاهده نمایید.

جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی طبیعی

در زمان مشاوره ؛ یک جراح بینی طبیعی خوب در تهران ، بینی شما را به نسبت سایر اجزای صورت آنالیز کرده و مورد بررسی قرار می دهد؛ به علاوه از آن جا که نوع بینی ، پوست بینی ، غضروف ها در نتیجه عمل دماغ طبیعی تاثیر گذار است ، جراح معالج با در نظر گرفتن تمامی این موارد ، شما را از نتیجه جراحی طبیعی بینی آگاه خواهد ساخت.

فیلم جراحی بینی طبیعی در تهران

توضیحات دکتر بشارتی زاده در خصوص ویدیو فوق :

بینی با ریشه نازک و بیس پهن و پوست نسبتا ضخیم‼️

از مشکلترین و چالش برانگیزترین آناتومی ها در جراحی بینی هست😇🤭😶

low radix و buttom heavy &over projected nose

اگر بخواهیم ساده تر توصیفش کنیم میشه گفت در نمای روبرو بینی شبیه عدد ٥ پنج فارسی هست ( شبیه گلابی )!😱

اصلاح این ها یک مقدار پیچیده تر هست و نیازمند داشتن دید زیبایی شناختی صحیح و یا به اصطلاح بیوتی کانسپت و جاجمنت درست جراح حین عمل هستش، تا بتونیم نتیجه عالی تو همون سبک نچرال استتیک یا بینی طبیعی که کار می کنیم از این مدل بینی ها بگیریم

بینی درسا جان از همون طایفه بینی ها بود و خدا رو شکر الان هم من و هم خودش خیلی دوست داریم نتیجه رو 😍🧿🙌❤️

مشخصه های بینی طبیعی و استاندارد

برخی از شاخصه ها و معیار های بینی طبیعی و استاندارد را در ذیل نام خواهیم برد :

  • یکی از این شاخصه های نتیجه جراحی بینی طبیعی ؛ فاصله دماغ با لب ها و چانه است که جراح بینی طبق اندازه استاندارد آن و همچنین با در نظر گرفتن طول بینی ، این فاصله را آنالیز می کند.
  • از دیگر مشخصه های بینی طبیعی ؛ فاصله بینی با چشم ها است که می توان پهنای بینی را به نسبت آن مشخص کرد.
  • مورد بعدی ؛ زاویه بین بینی و خط عمود به لب ها می باشد.
  • یکی از مهم ترین عامل تاثیر گذار بر جراحی ، ضخامت پوست بینی است؛ چرا که نازک بودن پوست بینی می تواند کمترین نامتقارنی یا ظریف ترین تراش های اعمال شده توسط بهترین دکتر عمل بینی طبیعی در تهران را نمایان سازد.
  • در جراحی بینی طبیعی ؛ نسبت زاویه های بینی با سایر اجزای صورت ؛ همچون پیشانی ، گونه ها ، لب و غیره مورد بررسی قرار می گیرد و با نسبت استاندارد مشخص شده بر پایه زیبایی شناسی چهره تطبیق داده می شود.

لازم به ذکر است که در طول کل پروسه عمل زیبایی بینی طبیعی ؛ جراح سعی دارد تا سلایق بیمار را نیز در صورت عدم مغایرت با اصول و استانداردهای زیبایی شناسی ، مد نظر داشته باشد.

جراحی بینی طبیعی

تفاوت جراحی بینی طبیعی با فانتزی

در جراحی زیبایی بینی طبیعی ؛ سعی پزشک بر آن است که فقط نقایص بینی را مرتفع نماید و حتی الامکان اندازه طبیعی بینی بیمار حفظ گردد، لذا در این نوع از جراحي، تغییراتی که جهت اصلاح بینی صورت می گیرد کمتر می باشد تا بتوان تناسب و هارمونی طبیعی تری به چهره فرد بخشید.

در جراحی بینی فانتزی که به صورت عامیانه به عمل زیبایی عروسکی مصطلح است، دماغ بیمار بیش از اندازه کوچک شده و میزان سر بالا شدن آن نیز بیشتر از بینی با فرم نچرال می باشد. توجه داشته باشید که جراحی بینی طبیعی حتما باید توسط بهترین جراح بینی طبیعی تهران صورت گیرد تا به دلیل کوچک شدن سایز بینی و نیز سوراخ های بینی ، فرد با اشکالات تنفسی و ضعف بویایی مواجه نگردد.

جراحی بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

اگر در زمان انتخاب فرم مناسب برای بینی خود دچار تزلزل شده اید و نمی دانید کدام یک از فرم های بینی بهتر است ما به شما توصیه می کنیم این بخش از مقاله جراحی بینی طبیعی را با دقت مطالعه فرمایید.
عمل بینی طبیعی معمولا برای برطرف کردن نقص ها و ایرادات بینی متقاضیان انجام می شود و همانطور که در طول مقاله اشاره شد ، طی انجام آن پزشک از ایجاد قوس در بینی یا تغییرات اضافه اجتناب می کند. این نوع فرم بینی به دلیل اینکه تغییرات زیادی را به وجود نمی آورد و نیاز نیست پزشک ، بر روی استخوان بینی تغییرات بزرگی ایجاد کند ، در آینده به راحتی قابل ترمیم بوده و فرد در صورت عدم رضایت از نتیجه جراحی می تواند بدون هیچ استرس و نگرانی مجددا بینی خود را عمل کند. اما فرم نیمه فانتزی به دلیل ایجاد قوس بر روی بینی و سربالا شدن نوک بینی به جراحی ترمیمی سخت تری نیاز دارد و طی انجام آن ممکن است پزشک نیاز به پیوند غضروف یا گرافت گذاری داشته باشد. اگر بخواهیم از نظر اینکه در آینده می توانید فرم بینی خود را تغییر دهید یا تحت جراحی ترمیمی قرار بگیرید ، در خصوص اینکه جراحی بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی نظری دهیم باید بگویم با توجه به اینکه در بینی های طبیعی تغییرات بزرگی ایجاد نمی شود ، این گزینه بهتر می باشد. اما باید بدانید که انتخاب فرم بینی به سلیقه ، اهداف و زیبایی شناسی پزشک شما بستگی دارد. اگر بینی خاصی را مد نظر دارید حتما با پزشک خود در رابطه با آن صحبت کنید. اما در آخر باید بگویم در خصوص فرم نهایی بینی توصیه می کنیم به پزشک خود اعتماد کنید چرا که او تا کنون جراحی های زیبایی بینی بسیاری را انجام داده است و تجربه و علم زیباشناسی او کمک شایانی به شما خواهد کرد.

جراحی بینی طبیعی

بهترین کاندیدای جراحی بینی طبیعی

همه افراد پس از پایان دوران بلوغ و اتمام رشد فیزیکی می توانند نسبت به جراحی زیبایی بینی خود اقدام کنند.

چه اشخاصی نباید جراحی بینی طبیعی انجام دهند ؟

  • اشخاصی که هنوز پروسه بلوغ در آن ها پایان نیافته است ؛ زیرا قبل از اتمام دوران بلوغ ، فرآیند رشد اعضای صورت نیز مانند دیگر اندام های بدن فعال است، از این رو بهتر است در این رده سنی، عمل بینی طبیعی انجام نپذیرد.
  • افرادی که قبلا بینی خود را جراحی کرده اند و قصد انجام مجدد جراحی را دارند و کمتر از یک سال از رینوپلاستی قبلی آن ها گذشته است.
  • خانم هایی که به تازگی زایمان داشته اند نیز باید حداقل تا 2 ماه بعد از زایمان خود صبر کنند و پس از آن نسبت به جراحی بینی طبیعی اقدام نمایند.
  • اشخاصی که دچار اشکال در انعقاد خون هستند نیز باید در صورت تمایل به انجام عمل بینی طبیعی ، حتما با یک جراح خوب بینی طبیعی در تهران مشاوره نمایند.

بهترین زمان برای عمل بینی طبیعی

متقاضیان عزیزی که تمایل به کسب یک نتیجه فوق العاده از جراحی بینی طبیعی دارند ، این را بدانند که عمل باید در بهترین زمان به انجام برسد. برای انتخاب زمان مناسب از سوی جراح چندین فاکتور در نظر گرفته می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم :

  • بلوغ جسمی : از بدو تولد تا حدودا 18 سالگی زمانی است که فرد بلوغ جسمی را تجربه می کند. بدین ترتیب برخی از اعضای صورت و بدن ، من جمله بینی ، پس از به دنیا آمدن نیز همچنان به رشد خود ادامه داده تا به فرم نهایی برسند. برای جراحی بینی طبیعی ، لازم است که فرد حتما این برهه را به طور کامل پشت سر گذاشته باشد.
  • بلوغ فکری : در کنار تکامل یافتن فیزیک و جسم ، شخص مراجعه کننده برای عمل بینی طبیعی باید به لحاظ عقلی و فکری نیز به یک بلوغ مطلوبی رسیده باشد. بدین معنا که تصمیم گیری او از سر حسادت یا دیگر موارد این چنینی نباشد ؛ بلکه با اگاهی کامل از پروسه و داشتن خواسته ها و انتظارات منطقی اقدام به عمل کند.
  • پس از درمان بیماری های خاص : ممکن است برخی از کسانی که به انجام جراحی بینی به سبک نچرال استاتیک علاقه مند هستند ، به نوعی مریضی خاص مبتلا باشند که مانع از انجام عمل می شوند. بنابراین مقطعی که فرد همچنان درگیر بیماری است ، زمان خوبی برای انجام جراحی بینی به حساب نمی آید. بهترین جراح بینی طبیعی در تهران از ایشان می خواهد ابتدا در راستای درمان بیماری موجود، اقدامات لازم را به انجام برساند و پس از کسب سلامتی کامل، مجدد برای جراحی بینی طبیعی به ایشان مراجعه نمایند.

✔ قابل توجه عزیزان زیباجو ، تمامی موارد فوق برای انتخاب بهترین زمان جهت عمل بینی طبیعی الزامی است.

نکات مهم در مورد جراحی بینی طبیعی

  • در مورد اشخاصی که اختلالات تنفسی ؛ اعم از آلرژی یا پولیپ بینی دارند و در زمینه داخلی بینی دچار مشکلات تنفسی شده اند همزمان با عمل بینی طبیعی می توان مشکلات تنفسی آن ها را برطرف کرد. در حقیقت یکی از اهداف جراحی پلاستیک بینی ، حل کردن مشکلات تنفسی و داخلی بینی می باشد.
  • به طور کلی جراحی بینی طبیعی صرفا جنبه ظاهری ندارد، به این معنا که در این عمل اگر تیغه بینی کج باشد صاف می شود، اگر کنگوها متورم باشند کوچک می شوند و اگر پولیپ وجود داشته باشد می توان از طریق آندوسکوپی سینوس همزمان با عمل بینی طبیعی به درمان این اختلال پرداخت.
  • در ارتباط با اشخاصی که دچار نارسایی قلبی – عروقی و مشکلات ریوی هستند هرگز نمی توان منع مطلق جهت انجام رینوپلاستی قائل شد، بلکه جراح زیبایی بینی این دسته از مراجعین را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد و در صورت تایید پزشک متخصص ، امکان جراحی این دسته از متقاضیان عمل زیبایی بینی بلامانع خواهد بود.

جراحی بینی طبیعی ؛ توسط دکتر بشارتی زاده بهترین جراح بینی تهران

روش های جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی به طور کلی به دو روش بسته و باز انجام می شود.

  • جراحی به روش باز

جراحی بینی به روش باز ، به منظور اعمال اصلاحات گسترده در فرم ظاهری بینی بکار گرفته می شود. طی این روش، بهترین جراح بینی طبیعی تهران می تواند با برشی که در قسمت میانی سوراخ های دماغ ( کلوملا ) ایجاد می کند ؛ پوست بینی را به طور کامل از روی اسکلت دماغ بلند نموده و بدین ترتیب ، با نهایت دقت بر روی جزییات ساختار دماغ بیمار کار کند. بنابراین اشراف و تسلط کامل بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی به ساختار بینی و متعاقبا ایجاد تغییرات وسیع بر روی ظاهر بینی از مزایای رینوپلاستی باز به شمار می رود.

  • جراحی به روش بسته

در جراحی بینی به روش بسته ، تیغه بینی یا همان کلوملا برش نمی خورد ؛ از این رو همه برش ها باید در داخل بینی بیمار زده شوند. در روش بسته، جراح دید کامل به ساختار بینی ندارد؛ در نتیجه در این روش غیرقرینگی و عوارض ناشی از جراحی افزایش می یابد. به طور کلی در جراحی بینی طبیعی بسته ؛ به نسبت جراحی باز ، امکان اعمال تغییرات گسترده بر روی بینی کمتر می باشد ؛ به طوری که نمی توان جراحی ترمیمی بینی را به روش بسته درمان کرد.

در جراحی بسته ، دست جراح بینی بسته تر بوده و محدودیت های ایشان بیشتر می باشد. در کل این که روش بسته رینوپلاستی ، تکنیک قدیمی تری در عمل بینی طبیعی است و زمانی که برای اولین بار عمل پلاستیک به دنیا عرضه شد، عمل بینی به این روش انجام می شد؛ اما امروزه روش باز به دلیل مزایایی که دارد، از دید جراحان بینی ارجحیت و برتری یافته است.

در پایان باید عنوان داشت که جراح بینی ؛ مبتنی بر نوع بینی بیمار و تشخیص خود ، یکی از روش های مذکور را برای انجام جراحی بینی طبیعی می گزیند.

قوس بینی طبیعی به چه صورت است ؟

در زمینه جراحی زیبایی ، افراد ممکن است به دنبال به دست آوردن یک نتیجه طبیعی و هماهنگ با ویژگی ‌های صورت خود باشند. جراحان زیبایی با استفاده از تکنیک‌ های مختلف، مانند جراحی بینی یا رینوپلاستی ، تلاش می‌ کنند تا شکل بینی را به نحوی تغییر دهند که با ساختار صورت فرد سازگار و طبیعی به نظر بیاید. در این راستا، “قوس بینی طبیعی” ممکن است به تلاش برای ایجاد یک نتیجه جراحی که هماهنگ و متناسب با ویژگی‌ های فرد باشد اشاره کند. این ممکن است شامل حفظ نازکی بینی ، ایجاد تناسب با سایر ویژگی‌های صورت و اجتناب از تغییرات نامناسب در شکل بینی باشد تا نتیجه نهایی به نظر طبیعی و هماهنگ با ظاهر کلی فرد بیاید.

مفهوم ” قوس بینی طبیعی ” به نوعی از زاویه دید زیبایی و تناسب آن با سایر ویژگی‌های صورت اشاره دارد. در حقیقت ، هر فردی ویژگی ‌های طبیعی مختص به خود را دارد و بنابراین تعریف دقیق این مفهوم ممکن است متفاوت باشد. اما تعدادی از ویژگی ‌هایی که در یک بینی طبیعی معمولاً مورد توجه قرار می‌ گیرند عبارتند از:

  • نازکی : بینی طبیعی معمولاً نازک و با تعادل مناسبی با سایر ویژگی‌ های صورت است. این نازکی به اندازه کافی است تا به نظر طبیعی و هماهنگ با بقیه صورت بیاید.
  • خط میانی : قوس بینی طبیعی ممکن است دارای یک خط میانی باشد که به طور همگانی به عنوان یکی از ویژگی‌های زیبایی بینی در نظر گرفته می‌شود. این خط میانی ممکن است از ناحیه جلوی بینی تا قسمتی از پیشانی به شکل طبیعی کشیده شود.
  • شکل کلی : بینی طبیعی به طور کلی به شکلی که با سایر ویژگی‌های صورت (مانند چشمان، لبها و پیشانی) هماهنگ باشد، دارای شکل طبیعی می ‌باشد.
  • تناسب با سایر ویژگی‌ ها : بینی طبیعی باید با سایر ویژگی‌های صورت تناسب داشته باشد. به عبارت دیگر، نباید برجسته به نظر بیاید و باید با اندازه و شکل چهره هماهنگ باشد.

فیلم عمل بینی طبیعی در تهران

نکات طلایی در خصوص مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

1 . استراحت بعد از رینوپلاستی نچرال

بعد از تکمیل فرایند جراحی بینی طبیعی ، بدن به استراحت نیاز دارد تا انرژی لازم برای بهبود ناحیه آسیب دیده را به دست آورد. بنابراین سطح فعالیت خود را پایین بیاورید تا بدن این انرژی مورد نیاز را به دست آورد.

2 . کمپرس یخ

در طول 72 ساعت اول بعد از عمل بینی طبیعی ، استفاده از کمپرس یخ پیچیده شده در حوله تمیز و قرار دادن آن بر روی ناحیه گونه ها و چشم ها برای کمک به کاهش سطح تورم و کبودی ، بسیار موثر است. در فواصل زمانی توصیه شده توسط پزشک ، به تعداد دفعات مکرر در طول روز ، کمپرس یخ را مورد استفاده قرار دهید. مراقب باشید در هنگام به خواب رفتن ، کمپرس یخ را بر روی صورت خود باقی نگذارید چون باقی ماندن آن به مدت طولانی بر روی پوست ، می تواند باعث بروز سوختگی پوست بعد از جراحی بینی طبیعی شود.

3 . بالا نگه داشتن سر

در زمان استراحت ، خوابیدن یا دراز کشیدن ، با قرار دادن چند بالش ، سر را در موقعیت بالاتر از بدن قرار دهید. این کار باعث می شود که فشار خون در ناحیه جراحی شده بالا نرود و همین امر به کاهش تورم و کبودی کمک می کند.

4 . اجتناب از جویدن آدامس

به توصیخه بهترین دکتر عمل بینی طبیعی تهران ؛ قبل از پروسه برای امتحان آدامس بجویید تا ببینید که در زمان جویدن آدامس ناحیه بینی شما چقدر حرکت می کند. با توجه به اینکه بعد از جراحی بینی طبیعی باید حرکات ناحیه دماغ بمنظور فرصت دادن به آن برای بهبود سریع تر به حداقل برسد ، باید از کارهای از قبیل جویدن آدامس یا هر گونه فعالیتی که باعث حرکت بیش از حد بینی شود ، خودداری کنید.

5 . مسواک زدن

رعایت بهداشت دهان و دندان ها در هر شرایطی حتی بعد از جراحی در ناحیه صورت ، الزاامی است. در زمان مسواک زدن ، اولاً از مسواک سافت استفاده کنید و ثانیاً به آرامی مسواک بزنید تا فشار زیادی به ناحیه دهان و بینی شما وارد نشود.

6 . فین کردن

بعد از جراحی بینی طبیعی یا هر فرم دیگری ، تا مدتی در ناحیه بینی تان احساس گرفتگی می کنید. برای رفع این حس ، به فین کردن متوسل نشوید. فین کردن برای بینی که تازه جراحی شده و آسیب پذیر است بسیا خطرناک می باشد.

7 . دوش گرفتن

بینی شما بعد از جراحی ، اصطلاحاً گچ گرفته می شود. گچ بینی ، اسپلینتی است که بر روی بینی قرار داده می شود تا به بینی تان کمک کند تا با شکل جدید خود سازگار شود. باید مراقب باشید تا گچ بینی ، تا موعد برداشته شدن که معمولاً هفت روز بعد از جراحی می باشد ، خیس یا شل نشود. روز قبل از برداشته شدن گچ ، به حمام بروید و اجازه بدهید تا آب بر روی بینی تان جریان پیدا کند. این کار باعث شل شدن گچ بینی شده و برداشته شدن آن را آسان تر می نماید.

فیلم عمل جراحی بینی طبیعی در تهران

جراحی بینی طبیعی با قوس کم یا بدون قوس

عمل بینی طبیعی با قوس کم یا بدون قوس در واقع به فرمی اشاره دارد که هدف از انجام آن تنها تغییر شکل ظاهر بینی است ، آن هم طبیعی و هماهنگ با سایر اجزای چهره . در این نوع جراحی ، قوس بینی که معمولا در قسمت میانی بین چشمان قرار دارد ، کمتر تغییر خواهد کرد یا به طور کامل حذف می شود. این روش معمولا برای کسانی که به دنبال اعمال تغییرات طبیعی و ظریف در شکل بینی خود هستند استفاده می گردد و به آن جراحی بینی وی گفته می شود.
برای مشاهده نمونه کار های عمل بینی طبیعی می توانید به گالری تصاویر سایت مراجعه نمایید.

عمل بینی طبیعی زنانه

این مدل در عمل جراحی در میان خانم ها خواهان بسیار زیادی دارد چرا که باعث حفظ تناسب در میان اجزای صورت می شود و به هیچ عنوان مشخص نمی باشد که عمل جراحی انجام شده است یا خیر ، در این مدل جراحی فرم و قوس غیر طبیعی دیده نمی شود ، البته در صورتی که زیباجو تمایل داشته باشد پزشک می تواند یک قوس بسیار ظریف در بینی به وجود آورد اما در بیشتر موارد در این مدل جراحی قسمت پشتی بینی صاف بوده و قوس بسیار ظریفی دارد.

عمل بینی طبیعی مردانه در تهران

به صورت کلی متقاضیان مرد برای عمل، در بیشتر موارد خواستار یک نتیجه کاملا طبیعی هستند. به همین دلیل می توان گفت این جراحی در بین آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. در واقع با انجام جراحی بینی طبیعی به فرم مردانه ، عیوب ظاهری بینی در کنار مشکلات عملکردی بینی مثل انحراف بینی و یا پولیپ بینی برطرف خواهد شد. زمانی که مردان برای انجام این جراحی مراجعه می کنند در جلسه مشاوره توضیح می دهند که تنها دوست دارند مشکل ظاهری بینی آن ها مثل قوز بینی ، بزرگی نوک بینی و یا سوراخ های بینی برطرف شود و تاکید می کنند که دوست ندارند بینی آن ها سربالا و نوک تیز باشد ؛ چرا که بینی های بسیار کوچک و ظریف که نوک سربالایی دارند ، بیشتر مناسب چهره های بانوان می باشد و جذابیت های ظاهری مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. با انتظاراتی که این افراد بیان می کنند می توان به خوبی متوجه شد که خواستار یک بینی کاملا طبیعی هستند. همچنین در حالت کلی جراحی زیبایی مردان بر اساس اصل زیبایی شناسی انجام می شود ؛ بنابراین باید به زاویه بین نوک بینی و لب ها و همچنین پیشانی توجه نمود تا بینی کاملا در تناسب صورت باشد.

همانطور که گفته شد طبیعی بودن بینی برای آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد چرا که این موضوع باعث حفظ زیبایی و حالت مردانه چهره آن ها می شود. در واقع جراحی بینی طبیعی مردانه باید به صورتی باشد که در عین حال که قوس آن برطرف می شود بینی حالتی زنانه به خود نگیرد. از سویی دیگر باید به این نکته توجه کرد که نوک بینی با لب در آقایان زاویه ای 90 تا 100 درجه داشته باشد.

مزایای جراحی بینی طبیعی

  • از انجایی که تغییرات پیچیده زیادی در این پروسه جراحی ایجاد نمی شود به صورت کلی میزان کبودی و تورم در نهایت دوره نقاهت این بیماران کوتاه تر می باشد. اما به هر حال باید این نکته را در نظر داشت که بدن افراد نسبت به تغییرات واکنش های متفاوتی نشان می دهد ، به همین دلیل ممکن است یک فرد با جراحی بینی طبیعی نیز کبودی و تورم زیادی را تجربه نماید.
  • عدم ایجاد مشکلات تنفسی به دلیل کوچک نشدن سوراخ های بینی
  • کاهش عوارض جانبی بعد از عمل
  • حفظ تناسبات صورت و بینی به صورت کاملا طبیعی

هزینه جراحی بینی طبیعی چقدر است؟

در مقاله جامعی که درباره هزینه جراحی بینی تهیه شده و در سایت موجود می باشد تمامی هزینه ها را بررسی کرده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به آن مراجعه کنید.

چگونه بهترین جراح بینی طبیعی تهران را انتخاب کنیم؟

در سراسر کشور ایران تعداد زیادی از پزشکان در حرفه جراحی بینی مشغول به فعالیت می باشند. در نهایت ، تصمیم بر عهده بیمار است که کدامیک از این جراحان را برای سپردن جراحی بینی طبیعی خود به دست او انتخاب کند. این انتخاب ، در واقع مهم ترین و حساس ترین انتخابی است که می تواند با درصد بسیار بالایی ، نتیجه نهایی رینوپلاستی طبیعی شما را تحت تاثیر قرار دهد. دکتر روزینا بشارتی زاده ، بهترین جراح بینی نچرال تهران ، در خصوص انتخاب بهترین پزشک ، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

در فرایند انتخاب جراح خوب بینی طبیعی در تهران ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1 . جراح بینی طبیعی بالقوه شما بهتر است دارای بورد تخصصی رینوپلاستی باشد. این گواهی به این معناست که وی ، دوره های آموزشی تخصصی مربوط به عمل را سپری کرده است.

2 . عکس های قبل و بعد از جراحی بینی طبیعی انجام شده به دست پزشک بالقوه خود را مشاهده کنید. این عکس ها ایده خوبی در خصوص بررسی سطح مهارت و توانایی جراح در خلق نتایج مورد نظر شما ، به دست می دهد. این عکس ها نشان می دهد که دکتر بین یتا چه اندازه در تغییر شکل دادن بینی و خلق نتیجه کاملاً نچرال متناسب با صورت توانمند است.

3 . با پزشک بالقوه خود وارد یک گفتگوی شفاف شوید. یک جراح بینی طبیعی خوب ، به بیمار خود این فرصت را می دهد تا قبل از جراحی ، در یک گفتگوی شفاف با پزشک درباره انتظارات ، دغدغه ها و توقعات خود از جراحی بینی طبیعی صحبت کند و پزشک نیز از این جلسه ، بعنوان فرصتی طلایی برای انجام بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز برای ترسیم یک طرح درمان اختصاصی و سفارشی برای بیمار با هدف خلق بهترین نتیجه از عمل بینی طبیعی استفاده می کند.

فیلم عمل بینی طبیعی و نچرال با دکتر بشارتی زاده

انتخاب بهترین چسب بینی

استفاده از چسب های 3M درجه پزشکی 1.2 اینچی کاغذی که در تمام داروخانه ها نیز موجود است ایده آل ترین نوع چسب برای تامین نیازهای بیمار در دوره چسب زدن به بینی می باشد. این چسب ها هایپوآلرژیک بوده و با پوست بینی سازگار هستند. بعلاوه قیمت مقرون به صرفه ای داشته و در مقایسه به چسب های باریک تر یا پهن تر، استفاده از آنها آسان تر است.

چگونه به بینی بعد از جراحی بینی طبیعی چسب بزنیم؟

در زمان چسب زدن به بینی در مقابل آیینه بایستید. تکه هایی از چسب را به طول مناسب برش دهید. هر چه به سمت پایین بینی پیش می روید طول تکه های چسب بیشتر می شود. از پل بینی شروع به چسباندن چسب ها کنید. دقت کنید که تکه های بینی با یکدیگر تا حدی همپوشانی داشته باشند. زمانی که هر تکه چسب را به روی پوست می چسبانید فشار ملایمی بر روی آن وارد کنید. مراقب باشید که این فشار بیش از اندازه نبوده و به بینی آسیبی وارد نکند. وقتی چسباندن چسب ها به شکل افقی به پایان رسید تکه بلندی از چسب را برش داده و به شکل U بر روی بینی بچسبانید به طوریکه میانه آن در زیر بینی قرار گیرد. بهترین دکتر عمل بینی طبیعی تهران در اولین جلسه چسب زدن به بینی، آموزش های لازم را در خصوص اجرای صحیح این فرایند در اختیار بیمار قرار می دهد.

سخن آخر

تحقیق ، کلید موفقیت در جراحی بینی طبیعی است. انتخاب یک جراح خوب و کسب اطلاعات هر چه بیشتر درباره او می تواند شما را به سمت یک انتخاب درست تر هدایت کند.

جراحی طبیعی بینی گوشتی

دماغ هایی که گوشتی نامیده می شوند بافت های تشکیل دهنده آن ها ، غضروف های ضعیف بوده و عموما پوست ضخیمی را دارا هستند. وجود چنین مشخصه هایی در یک بینی ، دامنه تغییرات را برای بهترین دکتر عمل بینی طبیعی تهران محدود می سازد. در همین راستا عمل زیبایی بینی نچرال، با توجه به روند انجام این پروسه و نوع تغییرات اعمالی ، انتخاب بسیار مناسبی برای دماغ های گوشتی است.

جراحی طبیعی بینی استخوانی

در مقابل بینی های گوشتی ، بینی های استخوانی قرار دارند که به خاطر بافت های محکم و منسجم و پسوت نازک قرار گرفته روی ساختار ، پذیرا تغییرات بسیاری هستند. رینوپلاستی استخوانی به صورت طبیعی می تواند نتایج بسیار عالی و چشمگیری را به به ارمغان آورد. زیرا عدم ضخامت پوست دماغ های استخوانی اجازه می دهد تا اصلاحات به وضوح در معرض دید قرار بگیرند.

عمل بینی طبیعی با لیزر

مسئله ای که این روزها در میان متقاضیان جراحی بینی طبیعی خیلی باب شده است ، استفاده از لیزر برای عمل کردن دماغ است. اگر داوطلب رینوپلاستی طبیعی هستید ، لازم است بدانید که رفع ایرادات ساختار زیرین بینی با اعمال لیزر بر بخش خارجی بینی امکانپذیر نیست. حتی در روند برش دهی پوست و بافت حین جراحی بینی ، نمی توان از لیزر استفاده کرد.

جراحی بینی طبیعی مردانه و زنانه متفاوت است؟

اولین نکته ای که در عمل کردن یک بینی به صورت طبیعی در نظر گرفته می شود ، آناتومی صورت و اجزای چهره او می باشد. به این دلیل که برای طبیعی شدن نتیجه عمل نیاز است که تغییرات دقیقا در هماهنگی کامل با اجزای صورت بر روی بینی اعمال شوند. با توجه به این موضوع متوجه می شویم نتیجه عمل بینی طبیعی زنانه و مردانه با هم یکسان نخواهد بود. به طور کلی ، صرف نظر از جنسیت ، نتیجه جراحی بینی طبیعی برای هر شخص ، منحصر به فرد می باشد.

چسب زدن به بینی بعد از رینوپلاستی طبیعی

در بسیاری موارد بعد از عمل بینی طبیعی مرحله چسب زدن به بینی آغاز می شود. علت اصلی چسب زدن به بینی کمک به پوست برای سازگار شدن با تغییرات شکل داده شده در چارچوب استخوانی و غضروفی بینی می باشد. گاهی بافت اسکار کانتور بینی را بهم می ریزد و باعث ایجاد برآمدگی هایی در بینی شده و ما را از دستیابی به نتیجه مورد نظر دور می کند. چسب زدن به بینی می تواند احتمال بروز این اتفاقات ناخوشایند را به حداقل برساند.
دکتر بشارتی زاده بهترین جراح بینی نچرال در تهران یک فرایند چسب زدن به بینی 2 تا 3 هفته ای بعد از جراحی بینی طبیعی را توصیه می کند. البته در برخی موارد این مدت اندکی طولانی تر خواهد بود.

چرا زیباجویان عمل بینی طبیعی را انتخاب می کنند ؟

زیباجویان امروزه بیش از پیش به سمت عمل بینی طبیعی گرایش پیدا می‌کنند، زیرا تمایل دارند نتایجی را کسب کنند که نه تنها زیبایی ظاهری آن‌ها را افزایش دهد بلکه هماهنگی و تناسب طبیعی با ویژگی‌های صورتشان داشته باشد. جراحی طبیعی بینی بر حفظ یا بهبود عملکرد بینی در کنار زیبایی تمرکز دارد و از ایجاد تغییرات شدید که ممکن است منجر به نتایج غیرواقعی یا مصنوعی شود، اجتناب می‌کند. افراد به دنبال نتایجی هستند که به آن‌ها اعتماد به نفس بدهد بدون آن که احساس کنند ظاهرشان دستخوش تغییراتی قرار گرفته است که با شخصیت یا هویت آن‌ها سازگار نیست. این رویکرد، تاکیدی بر زیبایی پایدار و احترام به تنوع طبیعی ویژگی‌های انسانی دارد.

آیا سن در نتیجه جراحی بینی طبیعی تاثیر گذار است ؟

سن می‌تواند بر نتیجه نچرال و طبیعی بینی عمل شده تأثیر بگذارد، زیرا با افزایش سن، خصوصیات پوست و بافت‌های نرم تغییر می‌کنند. با این حال ، جراحی بینی طبیعی هنوز هم می‌تواند در سنین مختلف نتایج مثبتی ارائه دهد، به شرط آن که انتظارات واقع ‌بینانه تنظیم شده و جراحی توسط یک جراح ماهر انجام شود. انتخاب درست تکنیک‌ها و رویکردها می‌تواند به حداکثر رساندن نتایج مثبت کمک کند، حتی در برابر چالش‌های ناشی از تغییرات مرتبط با سن.

چگونه برای عمل بینی طبیعی آماده شویم ؟

برای آمادگی جراحی بینی طبیعی، ابتدا باید با جراح متخصص مشورت کنید تا اهداف، انتظارات و احتمالات را مشخص نمایید. انجام آزمایش‌های پزشکی و پیروی از دستورالعمل‌های پیش از عمل، مانند قطع دخانیات و مصرف نکردن داروهای رقیق‌کننده خون، ضروری است. همچنین، برنامه‌ریزی برای دوره نقاهت، مانند تهیه غذاهای آسان، آماده سازی محیط برای داشتن استراحت کافی، به تسریع روند بهبودی کمک خواهد کرد. آمادگی روحی و جسمی برای جراحی و داشتن انتظارات واقع‌بینانه از نتایج، کلید موفقیت است.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: