جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

جراحی ترمیمی بینی 👃 دکتر روزینا بشارتی زاده

جراحی بینی در میان اقشار متفاوت جامعه ، متقاضیان بسیاری دارد ؛ درصد انجام اين جراحی در كشور ما به نسبت ساير جوامع به ميزان چشمگيری بالاتر است و این امر، زيبایی طلبی مردم كشور ما را نمايان می سازد. در این مقاله توضیحاتی در ارتباط با جراحی ترمیمی بینی حضور شما ارائه خواهد شد، پس با دکتر بشارتی زاده بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را به دست آورید.

جراحی ترمیمی بینی

افراد سلایق مختلفی در انتخاب مدل عمل زیبایی بینی دارند ، تا جایی که برخی خواستار بینی طبیعی تر هستند و تنها تمایل به رفع نقایص بینی خود دارند ؛ در مقابل ، برخی افراد نیز به دنبال بینی های فانتزی و عروسکی هستند و می خواهند بینی ای داشته باشند که قوس زیادی داشته و اصطلاحا سر بالا باشد.

اما بهترین نوع بینی متناسب با چهره فرد ، را تنها جراح بینی متخصص و متبحر می تواند با در نظر داشتن نوع بینی ( گوشتی یا استخوانی بودن آن ) ، تناسب اجزای صورت و استحکام ساختار بینی شما پیشنهاد کند.

در خصوص جراحی ترمیمی بینی ، ممکن است در ذهن شما عزیزان سوالاتی ایجاد شود که :

  • جراحی ترمیمی بینی چیست ؟
  • بهترین دکتر ترمیمی بینی چه خصوصیاتی دارد ؟
  • بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران کیست ؟

ادامه مقاله را مطالعه کنید تا پاسخ سوالات فوق را بدانید.

جراحی ترمیمی بینی چیست ؟

زمانی نیاز به انجام عمل ترمیمی بینی ، احساس خواهد شد که فرد از بینی جراحی شده خود ناراضی بوده و بخواهد نواقص هر چند جزئی آن بر طرف کند.

از عمده دلایل مراجعه افراد جهت جراحی ترمیمی بینی ؛ افتادگی یا برگشت پذیری بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی ، باقی ماندن انحراف و کجی بینی بعد از جراحی زیبایی قبلی و از همه مهم تر ، مشکل تنفس پس از جراحی بینی می باشد که فرد را درگیر کرده و زندگی او را مختل خواهد کرد.

عمل ترمیمی بینی ؛ باید توسط یک دکتر خوب بینی ترمیمی در تهران انجام شود تا مجدد به جراحی های پس از آن منجر نشده و فرد به بینی ایده آل و جذاب خود دست یابد.

جراحی ترمیمی بینی

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی تهران

به طور کلی دلیل اهمیت انتخاب جراح بینی برای رینوپلاستی ، از آن جهت است که بینی جراحی شده نیاز به جراحی ترمیمی بینی پیدا نکند ؛ چرا که فرد این اتفاق فرد را ناچار به پرداخت هزینه مجدد و صرف زمان بیشتری جهت زیبایی بینی خود خواهد کرد.

چه مدت بعد از جراحی بینی اولیه می توان جراحی ترمیمی بینی را انجام داد ؟

این جراحی از پیچیده ترین اعمال جراحی به شمار می رود ، چرا که بافت ها و نسوج بینی طی جراحی قبلی دستخوش تغییراتی شده اند و در نتیجه در جراحی ثانویه ، میزان استفاده از بافت های بینی به مراتب کمتر از جراحی اولیه خواهد بود و این اتفاق سبب می شود که اعمال اصلاحات جدید بر روی بینی دشوار گردد.

بنابراین از مهم ترین مواردی که متقاضیان جراحی ترمیمی بینی در تهران باید مد نظر داشته باشند ، زمان مناسب برای انجام جراحی مجدد بینی می باشد.

زیرا به طور کلی پس از جراحی زیبایی بینی ، تا یکسال زخم های داخل بینی فعال بوده و در حال ترمیم می باشند.

همچنین به دلیل وجود این زخم ها ، بینی به مدت 6 ماه تا یکسال پس از جراحی متورم خواهد بود و این مسئله سبب خواهد شد که نتیجه جراحی به وضوح مشخص نباشد.

از این رو به منظور انجام جراحی بینی ترمیمی ، باید حداقل یکسال از جراحی اولیه بینی گذشته باشد ؛ تا زخم های ناشی از جراحی قبلی بهبود یافته و تورم بینی مرتفع شده و بینی آمادگی لازم جهت جراحی مجدد را یافته باشد.

ترمیم بینی گوشتی به چه شکل است؟

یکی از مهم ترین مباحثی که افراد متقاضی عمل زیبایی بینی گوشتی باید بدانند این است که اگر از نتیجه عمل خود رضایت کافی را به دست نیاورند یا تمایل داشتند در آینده ، بینی خود را به فرم دیگری عمل کنند چه می شود؟ آیا ترمیم بینی های گوشتی آسان است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که بینی های گوشتی به دلیل خصوصیات خاصی که دارند و عموما پوست ضخیم و غیر قابل انعطاف و اسکلت غضروفی ضعیف دارند قادر به تحمل تغییرات بسیار زیاد نیستند و با هر بار انجام عمل جراحی ، ساختمان آن ها ضعیف تر شده و احتمال اینکه با شکست همراه باشد افزایش پیدا می کند. البته این به این معنی نیست که اگر بیمار نیاز مبرم به انجام جراحی ترمیمی بینی داشته باشد ، نمی تواند این فرایند را انجام دهد. بلکه ، نیاز است در انتخاب جراح ترمیمی بینی خود دقت کند تا وی با انجام تکنیک ها درست و اساسی ، بهترین و مناسب ترین نتایج را به ارمغان آورد. بهتر است به یاد داشته باشید که عمل ترمیمی بینی معمولا پیچیده تر و سخت تر از عمل اولیه است ، پس در نتیجه عمل ترمیمی بینی در بینی های گوشتی که در عمل اولیه بینی اعمال تغییرات دشوار است ، بسیار سخت تر و پیچیده تر می باشد و نیاز به یک پزشک متبحر و حرفه ای در این زمینه دارد.
بینی های گوشتی به دلیل ساختار خاصی که دارند همانطور که بالاتر اشاره کردیم عموما پوست ضخیم و چرب و غضروف نازک و ضعیف و درصد اسکلت استخوانی نسبت به غضروفی کمتر از بینی نرمال هست برای ایجاد تغییرات مناسب در سایز و مدل بینی نیاز به پیوند غضروف و گرافت گذاری دارند که تکنیک های خاصی رو شامل می‌شود که باید جراح حتما با این تکنیک ها آشنایی کامل داشته باشد اگر این پروسه به درستی انجام شود ، در آینده بینی زیبایی خواهند داشت و مشکلی پیش نمی اید
اگر تمایل دارید در خصوص ویژگی ها و نحوه انجام عمل بینی گوشتی اطلاعات بیشتری کسب کنید و بدانید برای رسیدن به نتایج ایده آل چه کار های باید انجام دهید ، توصیه می کنیم مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

فیلم جراحی ترمیمی بینی آرام جعفری

استفاده از گرافت غضروف در عمل بینی ترمیمی

می توان در این جراحی به جای استفاده از ایمپلنت ، با بهره گرفتن از گرافت غضروفی دفورمیتی های ایجاد شده را برطرف نمود. زمانی که تشخیص داده شود به جراحی بینی ترمیمی نیاز است ، به دو وجهه زیبایی و عملکردی بینی توجه خواهد شد. پس از آن ، بهترین جراح بینی در تهران معایناتی را صورت می دهد تا مشکلاتی اعم از مسدود شدن مسیر هوایی و یا عفونت سینوس که حاصل رینوپلاستی قبلی هستند را تشخیص دهد.

در صورتی که در جلسه مشاوره ، دکتر بشارتی زاده تشخیص دهند که به استفاده از گرافت نیاز است ، دو ناحیه مورد هدف برداشت غضروف قرار می گیرند : گوش و دنده. این موضوع حقیقت دارد که می توان این گرافت را از یک بانک غضروف نیز به دست آورد ، اما چیزی که بیشتر جراحان ترجیح می دهند این است که این غضروف را از یک منبع زنده ( بدن خود مراجعه کننده ) بردارند.

ریویژن رینوپلاستی به وسیله غضروف گوش

به علت اینکه غضروف در ناحیه گوش محکم و در عین حال انعطاف پذیر می باشد ، بنابراین در صورتی که در عمل بینی ترمیمی استفاده شود احتمال دفورمه شدن این عضو تا حد زیادی کاهش می یابد. در این رویکرد یک شکاف کوچک داخل لاله گوش زده می شود. با این کار حتی گوش ها نیز در مواردی متقارن خواهند شد.

مورد دیگری که در برداشت غضروف گوش در نظر گرفته می شود ، نحوه خوابیدن فرد مراجعه کننده می باشد. برای مثال در صورتی که متقاضی عادت داشته باشد روی پهلوی چپ بخوابد ، بنابراین غضروف استفاده شده در جراحی بینی ترمیمی از سمت راست پیوند خواهد خورد. اگر امکان برداشتن این غضروف از گوش نباشد ، دکتر عمل بینی در تهران ناحیه دنده را برای تهیه گرافت بر می گزیند.

دوران نقاهت جراحی ترمیمی بینی

دوره نقاهت جراحی ترمیمی دماغ ؛ مشابه جراحی اولیه است و افراد پس از انجام آن ، باید 7 الی 10 روز به خوبی استراحت نمایند.

پس از این بازه زمانی ، بازگشت به محل کار و انجام امور روزمره امکان پذیر خواهد بود.

در 24 ساعت اول این دوره 7 تا 10 روزه ، بینی شما با هدف کاهش خونریزی ، پانسمان می شود و در زیر بینی درست بالای لب بالا ، گاز استریل قرار داده می شود تا ترشحات خونابه مانند ، در آن جذب شود. در روز بعد از عمل بینی ترمیمی ، این گاز استریل برداشته می شود. در طول فرایند جراحی بینی ترمیمی در تهران ، بر روی بینی شما قطعه ای به نام اسپلینت قرار داده شده است که نقش محافظ را ایفا کرده و به بینی کمک می کند تا با شکل جدید خود ، سازگار شود. این اسپلینت به همراه تمام بخیه های غیر جذبی بین سوراخ های بینی ، در طول یک دوره 5 الی 7 روزه کشیده می شوند.

بسیاری از بیماران جراحی ، دوره ریکاوری را به عنوان یک تجربه بدون درد می دانند و بیشتر اذعان می کنند که به دلیل وجود اسپلینت ، شرایط برای آنها آزار دهنده است. در شب اول بعد از جراحی بینی ترمیمی ، درد خفیفی تجربه می شود و این درد بعد از سپری شدن شب اول به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. در واقع ، بیشتر بیماران از گرفتگی بینی بعد از جراحی ، بیشتر از درد گلایه می کنند. دستورالعمل هایی توسط پزشک معالج به شما توصیه می شود که می توانید با به کار بستن آنها شرایط را بهبود بخشیده و کنار آمدن با آن را برای خود آسان تر کنید.

کبودی و تورم بعد از جراحی ، فاکتورهایی هستندکه بعنوان عوارض جانبی رایج ، در طول دوره ریکاوری یا نقاهت تجربه می شوند. این دو فاکتور در طول هفته اول به میزان قابل ملاحظه ای فروکش می کنند. وقتی اسپلینت بینی برداشته می شود ، بینی شما متورم است و پس از آن شروع به فروکش کردن می نماید. به طور کلی 90 درصد تورم در طول شش هفته اول بعد از عمل بینی ترمیمی فروکش کرده و ده درصد باقی مانده در یک دوره یک ساله رفع خواهد شد.

پس از تقریباً دو هفته بعد از جراحی بینی ترمیمی می توانید به محل کار یا تحصیل خود باز گردید. البته اگر در مشاغلی فعالیت می کنید که کار فیزیکی سنگین انجام می دهید ، بهتر است برای مدت زمان بیشتری مرخصی بگیرید چرا که بلند کردن اجسام سنگین می تواند باعث تشدید تورم و وارد آمدن فشار به بینی شده و نتیجه درمان را مختل نماید.

به توصیه بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران در طول دوره نقاهت سعی کنید بهترین رژیم غذایی مناسب برای این دوره را دنبال کنید. آبرسانی به بدن را فراموش نکنید و از مصرف الکل خودداری کرده و سیگار نکشید. مصرف کافئین تا زمانی که در مقدار آن زیاده روی نشود ، بلامانع است.

با پیشرفت دوره ریکاوری می توانید فعالیت های ورزشی را تا سطح 50 درصد ، دو هفته بعد از عمل از سر بگیرید. فراموش نکنید که فعالیت های سنگین تر این سطح را باید به بعد از یک ماه به تعویق بیاندازید.

جراحی ترمیمی بینی

مراقبت های بعد از جراحی ترمیمی بینی

  1. توجه داشته باشید که به طور کلی پس از جراحی داشتن سرگیجه و حالت تهوع البته به صورت مختصر ، امری طبیعی است.
  2. برخی مواقع شاهد آن هستیم که بیماران طی ساعات اولیه پس از عمل بینی ثانویه احساس درد در ناحیه گلو و سرماخوردگی دارند ، این موضوع ناشی از لوله بیهوشی می باشد که نوشیدن مایعات گرم به حل این مسئله کمک شایانی می کند.
  3. افراد به دلیل عدم وجود تامپون داخل بینی ، تا 48 ساعت پس از عمل با ترشح خونابه مواجه خواهند بود ؛ لذا توصیه می شود طی این ساعات جهت پیشگیری از آلودگی از قراردهی مکرر دستمال کاغذی بر روی بینی خودداری نموده و به جای آن از گازهای استریل استفاده نمایند.
  4. طی روزهای ابتدایی پس از جراحی ترمیمی بینی ، دو یا چند بالش در زیر کمر خود قرار دهید و در حالتی نیمه نشسته استراحت کنید به نحوی که بالاتنه در وضعیتی باشد که بالاتر از پاها قرار گیرد.
  5. توجه داشته باشید که تا 3 روز پس از عمل ، میزان کبودی و تورم شدت می یابد و از چهارمین روز به بعد تدریجا از میزان آن کاسته می شود.
  6. 2 الی 3 هفته اول پس از جراحی بر روی پهلو نخوابید و حتما به صورت طاقباز بخوابید.
  7. از خم شدن و همچنین فریاد زدن با صدای بلند خودداری نمایید.
  8. در هنگام خندیدن نباید با فشار بخندید.
  9. چنانچه عطسه داشتید این کار باید با دهان باز صورت گیرد تا بینی تحت فشار قرار نگیرد.
  10. به توصیه بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران تا 4 روز اول پس از عمل ، فقط غذاهای نرم و میکس شده میل کنید و از روز پنجم به بعد می توانید غذاهای معمول را مصرف نمایید.
  11. مصرف انواع آبمیوه و کمپوت پس از جراحی بلا مانع است.
  12. پس از عمل بینی ترمیمی ، تا مدتی دندان های خود را با مسواک نرم شستشو دهید.
  13. به پانسمانی که بر روی بینی تان قرار داده شده دست نزنید و از خیس شدن آن نیز خودداری نمایید.
  14. داروهایی که پزشک معالج شما برای تان تجویز کرده را از شب اول به صورت مرتب و دقیق شروع به مصرف کنید ، چرا که هر یک از این داروها با دلیلی خاص برای بیمار تجویز شده اند و نباید به صورت خودسرانه مصرف آن ها را قطع کرد.
  15. به منظور تمیز نمودن داخل بینی فقط از سرم های شستشو استفاده کنید و از بردن هر نوع وسیله ای به داخل بینی خودداری نمایید.
  16. بخیه های کنار بینی را در طول روز به دفعات یک الی 2 مرتبه با پماد مخصوصی که پزشک برای تان تجویز نموده چرب کنید.
  17. تا یک هفته هنگام استحمام موهای خود را به صورت جداگانه و به کمک فردی دیگر بشویید و توجه داشته باشید که نباید گچ بینی خیس شود.
  18. کشیدن سیگار و قلیان سبب کاهش خونرسانی و مانع ترمیم زخم شده و بر روی کل عمل جراحی به ویژه جراحی های ترمیمی اثر مخرب دارد ، لذا تا دو هفته پس از جراحی باید از مصرف آن ها خودداری نمود.
  19. تا یکماه پس از عمل ترمیمی بینی از فین کردن شدید خودداری نمایید.
  20. تا یکماه از شنا  کردن ، انجام فعالیت های جسمانی شدید و همچنین قرار گرفتن زیر نور مستقیم آفتاب اجتناب نمایید.
  21. استفاده از عینک طبی تا 3 ماه پس از عمل و عینک آفتابی تا 6 ماه بعد از عمل ممنوع می باشد.

ورم بینی بعد از عمل ترمیمی

هیچ کس جراحی اولیه را با این تصور که به جراحی بینی ثانویه نیاز پیدا خواهد کرد ، انجام نمی دهد. البته ، در برخی موارد نادر ، این اتفاق می افتد. پزشک ، مشکلات بینی بیمار ناراضی از نتیجه جراحی اولیه را شناسایی می کند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در زمان قرار گرفتن تحت جراحی بینی ثانویه مد نظر قرار داده شود ، درک تجربه ریکاوری بخصوص دوره تورم در فرایند عمل بینی ترمیمی است.

هر زمان عمل بینی ثانویه برای تغییر نتیجه جراحی اولیه انجام می شود ، فرایند با پیچیدگی های بیشتری همراه بوده و باید به دست یک جراح بسیار ماهر انجام شود. بعلاوه ، جراح باید بافت های غضروفی و استخوانی را بیشتر تحت درمان و اصلاح قرار دهد. همین امر می تواند باعث تشدید تورم و طولانی تر شدن دوره فروکش آن شود. در بیشتر موارد ، تورم حداقل برای شش ماه تا یک سال ادامه پیدا کرده و در برخی موارد تا دو سال نیز طول می کشد. تجربه بیماران بر اساس تکنیک های استفاده شده ، درجه دشواری ، سرعت بهبود منحصر به فرد هر بیمار ، متغیر است.

فیلم جراحی ترمیمی بینی در تهران

در این بخش شما عزیزان می توانید ویدیو عمل ترمیمی بینی توسط دکتر بشارتی زاده را مشاهده کنید.

هزینه جراحی ترمیمی بینی در سال 1402

همانطور که اشاره داشتیم پیچیدگی این جراحی به مراتب بیشتر از جراحی اولیه بینی است ؛ لذا هزینه جراحی مجدد بینی ، بالاتر از جراحی اولیه خواهد بود. به منظور اطلاع از هزینه جراحی بينی ترميمی در تهران ، باید به مطب پزشک متخصص مراجعه کرده و مورد بررسی و معاینه قرار گیرید. همچنین در مقاله جامعی که در مورد هزینه جراحی بینی تهیه شده و در سایت موجود به تمامی هزینه های جراحی پرداخته شده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه کنید.

تکنیک های پیشرفته عمل بینی ترمیمی

رینوپلاستی اغلب پیچیده ترین فرایند جراحی زیبایی محسوب می شود. گاهی بینی به شکل عجیبی روند بهبود را طی می کند بطوریکه پیش بینی نتیجه جراحی را دشوار می نماید. ریویژن رینوپلاستی در مقایسه با جراحی بینی اولیه دشوار تر و پیچیده تر می باشد و باید فقط و فقط به دست یک جراح بینی ترمیمی خوب در تهران انجام شود. یک آزمایش تشخیصی کامل و جامع اولین مرحله مهم و الزامی در فرایند جراحی بینی ترمیمی است. جراح وضعیت فعلی بینی را ارزیابی کرده و گزینه های مناسب برای اجرای فرایند را مورد بررسی قرار می دهد. به کار گیری تکنیک های پیشرفته در رینوپلاستی ترمیمی باعث طبیعی تر و متناسب تر شدن بینی شده، عملکرد آن را ارتقا داده، هارمونی بینی با سایر مولفه های صورت را ارتقا بخشیده و احتمال بر جای ماندن جای زخم را به حداقل می رساند.

درعمل رینوپلاستی ریویوژن چه نوع بیهوشی استفاده می شود؟

دو گزینه بیهوشی وجود دارد که تعیین می کند در طول اجرای فرایند بیمار در حالت خواب خواهد بود یا فرایند در حالیکه بیمار به هوش است انجام خواهد شد.

یکی از این گزینه ها بی حسی موضعی است که در آن ماده بیهوشی موضعی مستقیماً به بینی تزریق می شود. این ماده باعث بی حس شدن بینی شده و در نتیجه بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.

بیهوشی عمومی گزینه دیگری است که در آن بیمار در حالت خواب کامل به سر می برد. این گزینه رایج ترین نوع در جراحی بینی ترمیمی است. نوع بیهوشی بر حسب دامنه پیچیدگی درمان تعیین می شود.

نقش پوست در جراحی ترمیمی بینی

ضخامت پوست یک چالش مهم در جراحی های زیبایی بینی است. پوست بسیار نازک نمو تواند ایرادات چارچوب اسکلتی بینی را پنهان کند و بعد از جراحی به سرعت جمع می شود و اختلالاتی را در نتیجه درمان ایجاد می کند. در برخی موارد بهترین دکتر علمل بینی ترمیمی در تهران اقداماتی را برای ضخیم نمودن پوست انجام می دهد تا بتواند ایرادات چارچوب بینی را بهتر پوشش دهد.

از طرف دیگر پوست بسیار ضخیم نیز می تواند چالش هایی را بوجود آورده و مثل یک ماسک چارچوب بینی را بپوشاند. به این ترتیب ویژگی های مطلوب و دوست داشتنی توپوگرافیک بینی در زیر پوست ضخیم پنهان می شوند و جذابیت بینی از دست می رود. در برخی موارد جراح اقداماتی را برای نازک کردن پوست ضخیم انجام می دهد.

فیلم عمل ترمیمی بینی

سوالات پر تکرار جراحی بینی ترمیمی

1 . آیا من داوطلب خوبی برای جراحی بینی ترمیمی هستم؟

اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردارید و انتظارات منطقی از نتیجه جراحی بینی ترمیمی خود دارید ، داوطلب خوبی برای انجام یک فرایند عمل بینی ترمیمی موفقیت آمیز محسوب می شوید.

2 . در چه مواردی عمل بینی ترمیمی ، گزینه مناسبی محسوب می شود؟

برخی از رایج ترین خطاهایی که در فرایند رینوپلاستی اولیه اتفاق می افتد و انجام عمل بینی ثانویه را به امری الزامی تبدیل می کند شامل موارد زیر می باشد:

  • تشخیص اشتباه مشکلات بینی از نظر فیزیکی و فانکشنال
  • مهارت های ضعیف جراح در گوش کردن و درک دغدغه ها و اهداف بیمار
  • مشکلات غیر منتظره مرتبط با ژنتیک ، سن ، ضخامت پوست ، شکل گیری بافت اسکار
  • به کار گیری تکنیک های نامناسب و تجربه ناکافی جراح

3 . عمل بینی ترمیمی چه مشکلاتی را حل می کند؟

مشکلات رایجی که به واسطه رینوپلاستی ترمیمی قابل درمان می باشد ، شامل موارد زیر است :

  • کوچک بودن بیش از حد بینی
  • بزرگ بودن بیش از حد بینی
  • پایین بودن پل بینی و صاف به نظر رسیدن آن از نیمرخ
  • پهن بودن پل بینی
  • باریک بودن ، کوتاه بودن ، بلند بودن بینی ، بزرگ بودن سوراخ ها ، افتادگی یا بالا بودن بیش از حد نوک بینی ، قوز بینی

4 . آیا می توان در جراحی بینی ترمیمی ، از گرافت استفاده کرد؟

گرافت های غضروفی اغلب برای شکل دهی مجدد بینی در طول رینوپلاستی ترمیمی مورد نیاز می باشند. گرافت های خودی یعنی غضروف هایی که از بدن خود بیمار ، برای مثال از بخش هایی از قبیل بینی ، گوش یا دنده گرفته شده اند ، در فرایند عمل بینی ترمیمی برای تقویت ساختار و چارچوب بینی مورد استفاده واقع می شوند.

5 . در طول جراحی بینی ترمیمی چه اتفاقی می افتد؟

در طول عمل بینی ترمیمی ، استراتژی های جراحی ویژه برای دستیابی به اهداف بحث شده با هدف درمان مشکلات موجود در بینی ، اجرا می شود.

6 . در فرایند رینوپلاستی ترمیمی ، چه نوع بیهوشی استفاده می شود؟

در اکثر موارد ، بیهوشی عمومی گزینه استفاده شده در فرایند جراحی بینی ثانویه است. در صورت انجام فرایند تحت بیهوشی عمومی ، یک متخصص بیهوشی ، در کنار بهترین جراح بینی ترمیمی تهران ، بیهوشی شما را تحت کنترل و نظارت کامل قرار می دهد.

7 . آیا دوره ریکاوری در عمل بینی ترمیمی در مقایسه با عمل اولیه ، طولانی تر است؟

بر حسب پیچیدگی اصلاحات و مقدار تغییرات مورد نیاز در طول فرایند جراحی بینی ثانویه ، طول دوره ریکاوری ، متغیر می باشد. تورم در عمل بینی ثانویه ، ماندگار تر بوده و تا 6 الی 9 ماه ، قابل رویت است. گاهی ساختارهای داخلی تا دو سال ، متورم باقی می مانند. بیشتر بیماران در پروسیجر عمل بینی ترمیمی ، مثل عمل اولیه ، درد اندکی را گزارش می دهند.

8 . خطرات رینوپلاستی ترمیمی چیست؟

جراحی بینی ثانویه ، خطرات و عوارض مشابه با عمل اولیه را به اضافه برخی چالش های مضاعف ناشی از ضعیف شدن ساختار بینی ، به همراه دارد. انتخاب جراح بینی حاذق و با تجربه در رینوپلاستی ترمیمی ، اهمیتی به مراتب بیشتر دارد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: