جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

تفاوت جراحی بینی مردان و زنان

تمایل به زیبایی هم در خانم ها و هم در آقایان وجود دارد چه بسا که امروزه درصد تقاضای عمل بینی در مردان نیز به نسبت خانم ها افزایش چشمگیری یافته است. در ادامه موضوع تفاوت جراحی بینی مردان و زنان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پوست بینی آقایان نسبت به بینی خانم ها کلفت تر و اندازه پهن تر نیز دارد و همچنین با مقایسه بینی خانم ها استخوان و غضروف محکمتری دارد. جراحی بینی در آقایان به دلیل تفاوت ساختمان بینی آنها مقوله ای جداگانه می باشد که اندازه و شاخصه های استاندارد متفاوتی نسبت به عمل بینی زنان خواهد داشت. در این میان معیارهای زیباشناسی مختص به خود را می پسندد تا چهره آقایان را در عین زیبایی کاملا مردانه و متناسب حفظ نماید.

تفاوت جراحی بینی مردان و زنان در چیست؟

جراحي بيني که تحت عنوان رينوپلاستي نیز خوانده می شود، در سراسر دنیا به شکل رو به رشدی در حال رواج یافتن است. جراحی بینی در مردان ، این گروه را قادر می سازد بینی خود را تغییر شکل داده و از جنبه های زیبایی صورت خود لذت ببرند. بعلاوه، رینوپلاستی به مردان کمک می کند تا معایب ساختاری بینی خود را که شامل مشکلات مربوط به سپتوم کج یا مشکلات تنفسی می باشد، اصلاح نمایند.

دکتر بشارتی زاده ، جراح بینی مفتخر به ارائه درمان های رینوپلاستی و جراحی ترمیمی بینی در مردان می باشد. وی جراح ترمیمی و پلاستیک صورت با بورد تخصصی می باشد که در طول سال های متمادی، عمل زیبایی را به کرات در مردان انجام داده است. او دارای مهارت و تجربه برای کمک به مردان در دستیابی به بهترین نتایج عمل جراحی می باشد.

آنچه باید درباره عمل بینی مردانه بدانید:

در عمل بینی مردان ، پزشک متخصص، با در نظر گرفتن ویژگی های چانه، گونه، چشم ها و سایر بخش های صورت، اصلاحات لازم در این اندام را انجام داده و به مردان در دستیابی به تقارن صورت، بهبود شکل و اندازه بینی، به حداقل رساندن بد شکلی های ظاهری در پل بینی و حذف نوک بزرگ و گوشتالو در بینی، کمک می کند.

جراحی دماغ یک روند پیچیده بوده و باید به دست یک متخصص انجام پذیرد. به این ترتیب، مردان می توانند از طریق جراحی ، اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و نتیجه مطلوب از درمان را کسب نمایند.

 

تفاوت جراحی بینی مردان و زنان

 

جراحی بینی در مردان چگونه ظاهر مردانه در این اندام را حفظ می کند؟

جراحی زیبایی بینی در مردان، ویژگی های منحصر بفرد صورت در مردان را حفظ می کند این یک جراحی پلاستیک صورت جامع می باشد که به بیماران در حفظ یک ظاهر مردانه در صورت، کمک می کند.

بینی مردان دارای برجستگی خاصی بوده و پل بینی در آن صاف بوده و نوک بینی تحت زاویه 90 درجه نسبت به لب بالایی قرار دارد.

در نقطه مقابل، بینی زنان قرار دارد که ویژگی های ان در مقایسه با بینی مردان، تفاوت های قابل ملاحظه ای دارد و یک جراح مجرب و ماهر، با علم بر تمام این تفاوت ها بهترین درمان و تکنیک را برای بیمار خود انتخاب می نماید.

همچنین در بسیاری از نمونه ها، بینی مردان دارای پل بلندتری بوده و در مقایسه با بینی زنان پهن تر است.

بینی مردان، دارای نوک بینی برجسته تری در مقایسه با بینی زنان می باشد.

رينوپلاستي متناسب با ویژگی های صورت مردان، به صورت سفارشی انجام می شود. این امر باعث می شود که بیمار اطمینان حاصل کند که بیشترین بهره را از داشتن یک بینی زیبا در کنار حفظ ویژگی های منحصر بفرد مردانه، خواهد برد.

دکتر بشارتی زاده برای کمک به بیماران خود در حفظ ویژگی های مردانه در چهره بیمار خود، ابتدا مشاوره کاملی را با بیمار خود انجام داده و سپس با ارزیابی بینی بیمار، اهداف جامعی را در خصوص انجام جراحی ترسیم می کند.

تفاوت جراحی بینی مردان و زنان

هرچند روندهای جراحی بینی در مردان و زنان ، مشابه است، ولی اهداف زیبایی مرتبط با این جراحی های بینی، متفاوت می باشد. مردان اغلب برای صاف کردن پل بینی و افزایش پهنای بخش میانی بینی، تحت جراحی قرار می گیرند. در مقابل، زنان اغلب برای درمان بینی که بسیار پهن یا آویزان است، تحت درمان قرار می گیرند.

دکتر روزینا بشارتی ، جراحی زیبایی بینی در مردان و زنان را انجام داده و هر جراحی را برای بیمار خود به شکلی سفارشی انجام می دهد تا دستیابی به یک چهره طبیعی و متوازن را تضمین نماید.

مزایای رینوپلاستی مردان

برخی مزایای مرتبط با عمل بینی مردان شامل موارد زیر می باشد:

  • بهبود تقارن بینی : یک فرد می تواند مزایای بینی طبیعی را تجربه کند که با صورت او هماهنگ است.
  • ترمیم معایب ساختاری در بینی : در بسیاری نمونه ها، عمل زیبایی بینی آقایان ، برای درمان معایب ساختاری در بینی، انجام می شود.
  • بالا رفتن اعتماد به نفس : عمل بيني آقایان می تواند شکل ظاهری بینی را بهبود بخشد و در نتیجه اعتماد به نفس در بیمار را ارتقا دهد.

تفاوت جراحی بینی مردان و زنان

آیا شما داوطلب خوبی برای عمل بینی مردانه هستید؟

جراحی دماغ مردانه، یک جراحی زیبایی اصلی محسوب می شود و تصمیم گیری برای قرار گرفتن تحت این درمان، نباید یک تصمیم ساده تلقی شود.

خوشبختانه امروزه بیماران تحت تجریه و تحلیل کامل قرار گرفته و بهترین روند برای تعیین داوطلبی بیمار برای قرار گرفتن تحت جراحی دماغ طی می شود.

در طول جلسه مشاوره جراحی زیبایی، پزشک، ویژگی های صورت بیمار را بررسی می کند داوطلبی بیمار برای قرار گرفتن تحت جراحی، با در نظر گرفتن ویژگی های زیر، تعیین می شود:

  • بلند بودن یا کوتاه بودن بیش از حد پل بینی
  • نوک بینی کوتاه یا رو به بالا
  • نوک بینی گوشتالو
  • وجود قوز بینی بر روی پل
  • سوراخ های بینی پهن
  • بینی بسیار پهن یا بسیار باریک
  • بینی آویزان
  • بینی کج

هر آنچه باید درباره تفاوت جراحی بینی مردان و زنان بدانید!!

در نیمرخ بینی آقایان از قوس های دخترانه و فانتزی اجتناب می شود و عموما خواهان نیمرخ صاف و استوار تری هستند به طور کلی بینی آقایان به نسبت چهره آن ها باید متناسب باشد. از آنجایی که صورت مردان پهن تر از صورت خانمه است صلاح نیست بینی آقایان را به اندازه عمل زیبایی بینی دخترونه کوچک و ظریف نمود.

نمونه عکس after , before  ذیل که مشاهده می فرمایید یک نمونه بینی crocked  یا بینی که در اثر ضربه یا مادرزادی هرم استخوانی آن کج بوده و تیغه میانی بینی انحراف دارد. همچنین نوک بینی در راستای خط وسط نیست و به یک سمت چرخیده است.

اصلاح اینگونه بینی ها مشکل تر از بینی های نرمال ، بینی های گوشتی و بینی های استخوانی می باشد که صرفا تقاضای کوچک تر شدن و تغییر ظاهری دارند.

تفاوت جراحی بینی مردان

چرا که اینگونه افراد با بینی توضیح داده شده یا بینی های انحرافی معمولا درگیر مشکلات تنفسی نیز می باشند.

اصلاح و بازسازی اين نوع بينی ها گسترده تر از عمل زيبايی به تنهاييست و نيازمند علم و تجربه بالاتر و استفاده از انواع  تكنيک ها و جا به جایی غضروف ها و گرافت ها مي باشد، در تصویر ذیل نتيجه ٥ سال بعد از عمل رو مشاهده مي كنيد که با گذشت زمان نه تنها بینی دچار افتادگی و برگشت پذیری نشده است بلکه به مرور با کاهش تورم ناشی از جراحی زیبایی شکیل تر و تراش خورده تر گشته است و کاملا تناسب بینی با سایر اجزا صورت حفظ شده است.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: