جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

زیباترین عمل جراحی بینی

جراحان بینی در آمریکا بر این عقیده اند که هنوز استاندارد بین المللی تایید شده ای به دست نیامده است. با این وجود زیباترین عمل جراحی بینی ، به ویژه در بانوان دارای خصوصیاتی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. پزشکانی که جراحی بینی انجام می دهند، در تحلیل فرم ایده آل بینی برای خانم ها به این نتیجه رسیده اند که لازم است تا بینی کمی سر بالا باشد. بینی بانوانی که به عنوان جذاب ترین و زیبا ترین افراد دنیا برگزیده می شوند به این شکل است.

زیباترین عمل جراحی بینی

زاویه ای که بینی با لب بالا می سازد هرچه به 106 درجه نزدیک تر باشد، فرم بینی زیبا تر می شود. در صورتی که این زاویه به 90 درجه یا کم تر از آن برسد، فرم بینی کشیده ، افتاده و مردانه به چشم می آید.

تلاش افراد به منظور دریافت زیباترین عمل جراحی بینی ده ها سال است که ادامه دارد، این موضوع را حتی در آثار هنری به ویژه در اثر های هنرمندان مصر باستان می توان مشاهده کرد.

جراحی زیبایی بینی از دشوار ترین جراحی های زیبایی بدن به شمار می رود. عامل های بسیاری در پیچیدگی و دشواری این عمل نقش دارند.

با توجه به این که بینی در مرکز صورت قرار گرفته است، نقشی مهم و کلیدی را در تناسب اعضای چهره دارد.

از طرفی بینی در سلامت بدن بسیار اثرگذار است، چرا که بخش اول راه هوایی را تشکیل داده است. لذا این جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است.

برای داشتن زیباترین عمل جراحی بینی، چگونه درباره شکل بینی مناسب تصمیم گیری کنیم؟

برای کمک به تضمین داشتن زیباترین عمل جراحی بینی، داشتن انتظارات منطقی و یک ایده خوب درباره نتیجه مورد نظر، جهت بحث درباره آن با پزشک قبل از جراحی، امری الزامی می باشد. از نکات مفیدی که در زیر در اختیار شما قرار داده می شود، برای آماده شدن جهت حضور در جلسه مشاوره رینوپلاستی و درک آنچه نتیجه جراحی ، برای شما به همراه خواهد داشت، استفاده کنید.

  • تصویر شکل بینی که فکر می کند در خور صورت شما بوده و برای چهره شما برازنده است را پیدا کنید.
  • گالری عکس های قبل و بعد از عمل بیماران رینوپلاستی جراح بالقوه خود را مرور کرده و مواردی را که ویژگی های صورت آنها مشابه با شماست، بیابید.
  • امروزه تکنولوژی در اختیار می باشد که می تواند نتیجه جراحی شما را به صورت پیش فرض، ترسیم نماید. از این تکنولوژی بهره مند شوید.
  • اهداف زیبا شناختی و روانشناختی خود را از رینوپلاستی مشخص کنید.
  • درباره نتایجی که می تواند زیباترین عمل جراحی بینی را به دست دهد، با پزشک خود گفتگو کنید.

برای داشتن زیباترین عمل جراحی بینی، موارد زیر را هرگز فراموش نکنید:

زمانی که بعد از عمل زیبایی بینی ، بیشترین توازن در میان بینی و سایر مشخصه های صورت شما خلق شده باشد، صورت شما بیشترین جذابیت را خواهد داشت و شما می توانید مفتخر به داشتن زیباترین عمل جراحی بینی باشید. اگر تنها به دنبال این باشید که شکل ظاهری بینی تان را به میزان قابل ملاحظه ای تغییر دهید، بدون اینکه تناسب این تغییرات را با سایر مشخصه های صورت مد نظر قرار دهید، بلا شک، صاحب زیباترین نتیجه از عمل جراحی نخواهید شد. بنابراین، جراح بینی شما با استفاده از علم جامع خود در زمینه آناتومی صورت و بینی، و با استفاده از بهترین و مناسب ترین تکنیک های متناسب با نیازهای بینی شما، نتیجه مطلوب را از جراحی دماغ خلق خواهد کرد.

آیا مشاهده نتیجه زیباترین عمل جراحی بینی، بلافاصله بعد از عمل، میسر است؟

با توجه به اینکه سبک روند بهبود در بیماران مختلف، متفاوت است، نمی توان نتیجه عمل را با دقت و درستی صد در صد، پیش بینی نمود. البته، جراح بینی شما با درک عمیق خود از پیچیدگی ها و ظرافت های جراحی ، از قبیل انتخاب از میان دامنه متنوع تکنیک های به کار گرفته شده در طول جراحی هر مورد، می تواند شکل ظاهری و عملکرد بینی شما را به گونه ای تغییر دهد که نتیجه آن یکی از زیباترین نتایج، عنوان شود. با بحث درباره دغدغه ها، اهداف و نتیجه ایده آل، پزشک می تواند طرح جراحی سفارشی را که فقط مخصوص شماست، ترسیم نماید.

چگونه می توان به زیباترین عمل جراح بینی دست پیدا کرد؟

فهرست اصلاحات بالقوه ای که یک جراحی خوب، می تواند در چهره مردان و زنان خلق کند، نشانگر این است که با سپردن جراحی به دست یک جراح بینی خوب، که بتواند شکلی جذاب و خارق العاده را در بینی شما خلق کند، داشتن یک بینی زیبا، رویای دست نیافتنی نیست. مزایای یک جراحی خوب به شرح زیر می باشد:

1 . خلق یک بینی جذاب تر

بسیاری از بیماران از اندازه، شکل، و جنبه های منفی دیگر بینی خود، سال ها رنج برده اند. بیشتر این گلایه ها شامل موارد زیر می باشد:

  • بینی بسیار بزرگ یا بسیار کوچک
  • بینی بسیار پهن یا بسیار باریک
  • قوز بر روی پل بینی
  • بینی نامتقارن
  • بینی با نوک آویزان
  • اندازه نامناسب سوراخ های بینی
  • بینی رو به بالا
  • بینی که چندان زنانه یا مردانه به نظر نمی رسد

2 . خلق تعادل بین ویژگی های صورت

در بسیاری موارد، بینی با سایر ویژگی های صورت، هارمونی ندارد. جراحان با تجربه با استفاده از ترکیب هنر و علم، بینی را به صورتی شکل می دهند که خلق زیباترین نتیجه از جراحی، میسر شود. جراح، با دقت و ظرافت بالا، تغییراتی را در بینی ایجاد می کند که طبیعی ترین نتیجه را به دست داده و بیشترین هارمونی را در صورت ایجاد کند.

3 . افزایش اعتماد به نفس

رینوپلاستی بعنوان یکی از جراحی های زیبایی شناخته شده است که تاثیرات متحول کننده و مثبت زیادی را بر روی اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر ایجاد می نماید. وقتی به بینی دست پیدا می کنید که همیشه رویای داشتن آن را در سر می پروراندید، کیفیت زندگی شما بالا رفته و از روابط اجتماعی و فردی تان بیشتر لذت می برید.

تذکر :

در پایان لازم به ذکر است که برای این که زیباترین عمل جراحی بینی را انجام بدهید لازم است تا یک جراح بینی خوب و متبحر را برگزینید. همچنین به جراح بینی اجازه دهید تا با به کار گیری تجربه و علم خود زیباترین عمل جراحی بینی را برای شما انجام بدهد. برای اینکه بر روی بینی تان جراحی فانتزی یا جراحی طبیعی انجام شود، اصرار نکنید.

انتخاب یک جراح بینی خوب گذشته از این که در دریافت نتیجه مناسب از عمل بینی اثر بسزایی دارد، سلامت عملکرد تنفسی بینی تان را تضمین خواهد کرد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: