جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

عمل زیبایی بینی

بینی در مرکز صورت قرار دارد لذا وجود هر گونه ایراد و اختلال در شکل ظاهری بینی زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد. بدین منظور جراحی بینی جهت اصلاح ظاهر بینی و رفع ایراد های ظاهری آن صورت می پذیرد، در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی درباره عمل زیبایی بینی به دست آورید.

انتخاب بهترین جراح بینی برای عمل زیبایی بینی

انتخاب بهترین جراح بینی جهت انجام عمل زیبایی بینی از اساسی ترین اقدامات قبل از عمل می باشد. یک جراح بینی خوب با مهارت و تجربه ای که در زمینه جراحی دارد می توان یک بینی ایده آل و متناسب با چهره فرد برای او به ارمغان آورد. حال ان که در صورتی که عمل بینی توسط یک جراح بی تجربه انجام گیرد نیاز به انجام جراحی ثانویه بینی خواهد بود.

اقدامات های قبل از عمل زیبایی بینی

  • مراجعه به مطب جراح بینی و داشتن یک جلسه مشاوره با ایشان و بیان خواسته ها و ایده آل های خود از انجام عمل دماغ
  • در صورت مصرف داروهای خاص یا ابتلا به بیماری های خاص ، مطلع نمودن جراح بینی از این مسئله
  • ترک مصرف دخانیات و مشروبات الکلی به مدت 3 هفته قبل از عمل بینی
  • پرهیز از خوردن و نوشیدن به مدت حداقل 6 ساعت قبل از جراحی
  • انجام آزمایشات تجویز شده توسط جراح بینی
  • در روز جراحی ، خانم ها باید از همراه داشتن زیورآلات و داشتن آرایش و لاک ناخن خودداری کنند.
  • در روز جراحی ، آقایان می بایست ریش و سبیل خود را تراشیده باشند.

عمل-زیبایی-بینی

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی چیست ؟

  • پس از عمل زیبایی بینی عمدتا دردی وجود ندارد اما در صورت بروز درد می توان بنا به صلاحدید پزشک متخصص از مسکن استفاده نمایید.
  • در روز اول جراحی سر خود را توسط دو بالشت بالاتر از بدن قرار دهید و استراحت نمایید.
  • به منظور کاهش تورم و کبودی می توانید تا 48 ساعت از کمپرس یخ روی صورت به جز روی ناحیه جراحی شده استفاده نمایید.
  • داروهای تجویز شده توسط جراح را در زمان معین مصرف نمایید.
  • با دهان باز عطسه نمایید.
  • 3 روز پس از عمل ببنی می توانید استحمام نمایید تا گچ بینی خیس شده و ججدا گردد و سپس به جراح بینی مراجعه نمایید.
  • از دستکاری بینی بپرهیزید و در صورت خروج خون از بینی به کمک دستمال آن را به آرامی پاک کنید.
  • جهت تخلیه ترشحات داخل بینی از دستمال استفاده کنید و از فین کردن و وارد کردن شی به داخل بینی خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری نمایید.

مدل های بینی با عمل زیبایی بینی

  • جراحی زیبایی بینی با مدل طبیعی

عمل زیبایی بینی با مدل طبیعی، استراتژی است که بر روی حفظ غضروف، استخوان و بافت نرم در موقعیت طبیعی و در عین حال، خلق کانتوری طبیعی، تمرکز می کند. این مدل، بینی را خلق می کند که هیچگونه آثاری از جراحی شدن در آن مشخص نمی باشد. بینی در تناسب کامل با صورت قرار داشته و اینطور به نظر می رسد، که شما از همان ابتدای تولد صاحب این بینی زیبا بوده اید.

  • جراحی زیبایی بینی با مدل فانتزی

مدل بینی فانتزی که با نام مدل بینی عروسکی نیز شناخته می شود، اندکی با دیگر انواع مدل های زیبایی بینی، متفاوت است. در این روند جراحی زیبایی، یک تکنیک ویژه برای اضافه کردن به ارتفاع و قوس دار کردن پل بینی، اغلب از طریق استفاده از ایمپلنت، مورد تمرکز قرار می گیرد. همچنین، تیز کردن نوک بینی نیز یکی دیگر از اهداف دنبال شده در این مدل بینی است.

در صورت اجرای این مدل در جراحی زیبایی دماغ به شکلی درست و به دست یک جراح ماهر، نتیجه نهایی، یک بینی بسیار طبیعی می باشد که با نگاه کردن به آن، تصویر بینی زیبای عروسک باربی در ذهن شما، نقش می بندد.

  • جراحی زیبایی بینی با مدل نیمه فانتزی

بینی با مدل نیمه فانتزی، در واقع در محدوده ای بین مدل بینی فانتزی و مدل بینی طبیعی قرار دارد. این مدل بینی، به دلیل ویژگی های منحصر بفرد خود، دارای طرفداران زیادی بوده و قوس ایجاد شده در پل بینی، در این مدل در مقایسه با مدل فانتری اندکی کمتر می باشد.

همچنین میزان کوچک کردن اندازه نوک بینی در بینی نیمه فانتزی به اندازه مدل فانتری نمی باشد.

چه کسانی داوطلب خوب برای عمل زیبایی بینی هستند؟

افرادی که بینی آنها به بلوغ کامل رسیده و از سلامت خوب برخوردارند، داوطلب ایده آل عمل زیبایی بینی محسوب می شوند. بعلاوه، داشتن انتظارات منطقی از نتیجه عمل، توقع نداشتن از جراح برای خلق آنچه با توجه به شرایط بینی شما، ناممکن است، یکی دیگر از ویژگی های داوطلبی محسوب می شود.

در طول مشاوره، پزشک این فرصت را دارد تا درباره ظاهر بینی و اهداف تان با شما گفتگو کند. وی یک آزمایش کامل را بر روی بینی شما انجام داده، سابقه پزشکی شما را بررسی کرده، و بهترین گزینه برای انجام عمل زیبایی بینی را برای شما تعیین می کند.

او چهره کلی شما و ویژگی های صورت تان را در زمان ترسیم طرح درمان، مد نظر قرار می دهد. هدف، خلق بینی است که نتیجه ای طبیعی را بوجود آورده و با سایر بخش های صورت شما، هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

تکنیک های عمل زیبایی بینی

شکل دهی مجدد به بینی، با دو تکنیک باز و بسته انجام می شود. تکنیک بسته از طریق برش هایی که منحصراً در داخل بینی ایجاد می شود، انجام می پذیرد. در تکنیک جراحی باز، علاوه بر برش های داخلی، یک برش مضاعف خارجی در تیفه بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود. هدف از ایجاد این برش، دستیابی بهتر به ساختارهای داخلی و رویت کامل چارچوب داخل بینی می باشد. در طول این فرایند، پوست بینی کنار زده می شود و جراح می تواند به ساختار غضروفی و استخوانی بینی، جهت دستیبای به اهداف شکل دهی از طریق عمل زیبایی بینی، احاطه کامل داشته باشد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: