جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

جراحی بینی در تهران

رینوپلاستی یا جراحی بینی ، نوعی جراحی پیچیده است که بیشتر جنبه زیبایی دارد؛ اما در نارسایی های پزشکی بینی، مانند مشکل تنفسی، جراحت های بینی مانند شکستگی، نارسایی مادرزادی و غیره نیز استفاده می شود، در مقاله جراحی بینی در تهران با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره انتخاب بهترین جراح بینی و روند جراحی به دست آورید.

جراحی بینی در تهران

البته به طور کلی جراحی دماغ با هدف زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و با رفع عیوب بینی و اصلاح ایرادات و نقائص ظاهری بینی سبب بهبود فرم بینی و همچنین توازن و تناسب بهتر میان بینی و دیگر عناصر صورت می شود.

علاقمندان به انجام جراحی زیبایی ، باید بر اساس شهری که در آن زندگی می کنند باید نسبت به انتخاب بهترین جراح بینی اقدام نمایند. به طور مثال شهروندان محترم تهرانی برای انجام جراحی بینی در تهران باید به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه نمایند.

دکتر روزینا بشارتی زاده از برجسته ترین و حاذق ترین پزشکان جراحی بینی در تهران هستند ؛ کاندیدای جراحی زیبایی می توانند با مراجعه به مطب دکتر بشارتی زاده به نتایج ایده آل خود از عمل زیبایی بینی دست یابند.

یافتن بهترین دکتر جراحی بینی در تهران

امروزه وسایل ارتباط جمعی، بهترین کانال برای کسب اطلاعات در تمام حوزه ها محسوب می شود. بنابراین، در قدم اول برای یافتن بهترین دکتر جراحی بینی در تهران می توانید از این منبع اطلاعاتی استفاده کنید.

فهرستی از بهترین جراحان بینی تهران را تهیه کرده و نمونه کارهای آنها را با دقت نگاه کنید تا علاوه بر ارزیابی سطح کیفیت کار هر پزشک، سطح تناسب آن با سلیقه، ایده و اهداف خود را نیز محک بزنید.

همچنین تخصص، مهارت، تعداد عمل های جراحی انجام شده، ریویو بیماران جراحی شده به دست او را نیز بررسی کنید.

از میان فهرست تهیه شده، چند گزینه برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در جلسه مشاوره، برنامه ریزی کنید.

جلسه مشاوره فرصتی ارزشمند برای بیمار و پزشک محسوب می شود. در این جلسه، می توانید سطح همراهی پزشک را ارزیابی کنید. آیا پزشک از توانایی برقراری ارتباط مثبت خوبی برخوردار است؟ آیا با این تعامل مثبت، فرصتی را به شما می دهد تا دغدغه ها و اهداف خود را بیان کنید تا بتواند بهترین طرح درمان را برای شما ترسیم کند؟

آیا اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص روند در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند بهترین و آگاهانه ترین تصمیم را اتخاذ کنید؟

همه موارد فوق الذکر در کنار تبحر و مهارت پزشک می تواند شما را در مسیر تحقق آرزوی داشتن بهترین عمل جراحی بینی در تهران یاری کند.

تامپون در جراحی

تامپون با هدف کمک به بیمار در داشتن تنفسی راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از جراحی ، ترشحات و خونابه، ممکن است با قرار گرفتن در مسیر تنفس از راه بینی، فرایند تنفس را برای بیمار دشوار کند. تامپون کمک می کند تا این ترشحات، راحت تر از بینی خارج شده و بیمار بتواند راحت تر از راه بینی نفس بکشد.

شستشوی بینی

بعد از این که جراحی بینی در تهران با موفقیت به پایان رسید، پزشک در تایم مشخص، بعنوان بخشی از مراقبت های بعد از فرایند جراحی، شستشوی بینی را توصیه می کند. در این فرایند از شما خواسته می شود تا با استفاده از یک سرنگ و محلول سالین، بینی را شستشو داده و به این ترتیب، بقایای بر جای مانده از جراحی در بینی را خارج نموده و با تمیز کردن این مجاری، و در عین حال کمک کردن به مرطوب شدن مجاری بینی، تنفس را به شکل راحت تری انجام دهید.

در حالیکه در مقابل سینک ایستاده اید، سرنگ بدون سوزن را از محلول سالین پر کرده و محلول را با فشار وارد یکی از سوراخ های بینی کنید. مراقبت باشید که به ساختار و بافت بینی فشاری وارد نکنید.

همین کار در سوراخ دیگر بینی تکرار کنید.

انواع مدل جراحی بینی در تهران

یکی از مهم ترین موارد در فرایند جراحی ، انتخاب مدل بینی است که برازنده صورت بیمار باشد. پزشک با در نظر گرفتن تمام ویژگی های بینی بیمار، سایر ویژگی های صورت، تناسب بین بینی و سایر ویژگی های صورت، جنبه های زیباشناختی و درمانی، بهترین و مناسب ترین مدل را برای بیمار خود توصیه می کند.

  • جراحی مدل طبیعی

مدل بینی طبیعی یکی از محبوب ترین مدل ها در میان زنان و مردان است. این مدل با هدف رفع ایرادات ظاهری و فانکشنال بینی انجام می شود و مهم ترین فاکتور، خلق بینی است که در هارمونی با سایر بخش های صورت بوده و به طور کلی، آثاری از تحت عمل قرار گرفتن در آن نمایان نباشد، گویی بیمار از همان ابتدا، با همان بینی متولد شده است. از ویژگی های این مدل بینی می توان به صاف بوده پل، زاویه بین 90 تا 100 درجه میان لب و بینی و متقارن بودن سوراخ های بینی، اشاره کرد.

  • جراحی مدل فانتزی

مدل بینی فانتزی که با عنوان مدل بینی عروسکی نیز شناخته می شود، دارای مشخصه های قوس دار بودن پل ، سربالا بودن نوک، و اندازه کوچک بینی می باشد. این مدل به دلیل ظرافت های خاص خود، در میان بانوان رایج تر بوده و البته باید متذکر شویم که اجرای آن بر روی بینی های گوشتی، پیشنهاد نمی شود.

  • جراحی مدل نیمه فانتزی

مدل نیمه فانتزی یکی از محبوب ترین مدل ها در میان خانم ها می باشد. علت این محبوبیت، برخورداری این مدل از ویژگی های مدل فانتزی و مدل بینی طبیعی می باشد. در این مدل، قوس پل بینی در مقایسه با مدل فانتزی، کمتر است. سوراخ های بینی اندکی بازتر از مدل فانتزی بوده و زاویه بین لب و بینی، اندکی بیشتر از مدل طبیعی است.

روش های جراحی بینی در تهران

هدف از جراحی ، بهبود عملکرد و زیبایی بینی است. جراحان معمولا یک یا چند تکنیک جراحی را به عنوان روش برگزیده برای انجام این عمل جراحی انتخاب می کنند. بنابراین دانستن تفاوت روش های جراحی این فرصت را به بیمار می دهد تا تصمیم آگاهانه ای نسبت به انتخاب بهترین گزینه داشته باشد.

  1. جراحی به روش بسته : در این روش، جراح صرفا برش ها را در داخل بینی بیمار لحاظ می کند و از ایجاد بخیه در بخش بیرون بینی ( کلوملا  ) خودداری می نماید؛ لذا در جراحی به روش بسته ، امکان اعمال اصلاحات گسترده وجود نداشته و از این حیث غالبا مورد توجه جراحان قرار ندارد.
  2. جراحی به روش باز : جراحی به روش باز نسبت به روش بسته ، مزایایی بیشتری دارد که از مهم ترین آن ها می توان به باز بودن دست جراح در این جراحی و امکان اعمال تغییرات و اصلاحات وسیع بر روی بینی ؛ نظیر جراحی بینی ترمیمی ، عمل بینی گوشتی و مواردی از این قبیل اشاره داشت. جراحی باز ، از ناحیه خارجی بینی و با ایجاد کمترین برش در کلوملا ( پایه حد فاصل بین دو سوراخ بینی ) انجام می شود. این روش از جراحی؛ به منظور تغییر ظاهر بینی ، ایجاد هارمونی و تناسب اجزای صورت و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

هزینه جراحی بینی در تهران

محاسبه هزینه جراحی زیبایی بینی ، مستلزم معاینه توسط جراح بینی می باشد ؛ چرا که هزینه دقیق این عمل جراحی ، متأثر از عوامل مختلفی می باشد و بر این اساس ، در هر فردی متغیر است.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: