جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

جراحی بینی شبیه به یک عکس

گاهی اوقات متقاضیان جراحی بینی ، اصرار دارند که در مورد آن ها جراحی بینی شبیه به یک عکس انجام شود ؛ لذا با نشان دادن یک عکس به جراح بینی ، از ایشان می خواهند که بینی آن ها را شبیه به عکس مورد پسندشان جراحی کند.

اگرچه عکس بینی مورد نظر ، می تواند نمونه یک بینی زیبا و ایده آل باشد ؛ ولی باید توجه داشت که دستیابی به بینی موجود در عکس ، نیازمند این است که همه مولفه های بینی و همچنین هارمونی صورت فرد متقاضی ؛ عینا هم سطح و مشابه ویژگی های بینی و تناسب عناصر صورت فرد موجود در تصویر الگو باشد.

لازم به ذکر است که به طور کلی ؛ عواملی همچون پوست بینی ، نوع بینی ، غضروف بینی ، تناسب چهره ( نسبت بینی به سایر اجزای صورت ) ، سن و مواردی از این قبیل ؛ همگی در نتیجه بینی تاثیر گذار هستند.

بنابراین تنها در صورتی که بینی شما با بینی فرد موجود در عکس مورد نظرتان ، دارای خصوصیات یکسان بوده و توازن میان بینی و دیگر عناصر صورت شما نیز درست مشابه تناسب و هارمونی موجود ما بین بینی و سایر اعضای صورت عکس الگو باشد ؛ می توان جراحی بینی شبیه به یک عکس را برای شما پیاده سازی نمود ؛ اما در غیر این صورت هرگز نباید انتظار دستیابی به آنچه که در عکس مورد نظر وجود دارد را داشته باشید.

 

جراحی بینی شبیه به یک عکس

 

مشاوره قبل از جراحی بینی شبیه به یک عکس

در جلسه مشاوره قبل از عمل بینی ، همه مولفه های اثرگذار بر نتیجه جراحی زیبایی بینی بررسی می شوند و نتیجه ای که از جراحی حاصل خواهد شد ، به فرد متقاضی اعلام می گردد.

از این رو به عزیزانی که خواهان جراحی بینی شبیه به یک عکس هستند ، توصیه می شود که به صورت حضوری به مطب جراح بینی منتخب خود مراجعه نمایند و حتما در جلسه مشاوره با ایشان شرکت کنند.

در جلسه مشاوره ؛ همه موارد ذکر شده ، مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرند.

سپس تصاویر فوتوگرافی های تهیه شده از کلیه نماهای بینی و چهره شما ، با بینی موجود در عکس ؛ مقایسه می شود و نتیجه قطعی عمل ، به شما اعلام می گردد.

شاخصه های مورد بررسی در زمان مشاوره

بینی ، انواع مختلفی دارد ؛ در حالت کلی بینی ها به دو دسته بینی های استخوانی و گوشتی قابل تقسیم می باشند.

لذا نوع بینی ، یکی از فاکتورهایی است که در جلسه مشاوره به آن توجه می شود ؛ چرا که نوع و جنس پوست و غضروف بینی ؛ از مهم ترین المان های اثرگذار بر نتیجه جراحی رینوپلاستی می باشند.

ضمنا ناگفته نماند که علاوه بر نوع بینی ؛ بینی شما از لحاظ انحراف سپتوم ، کجی ظاهری و غیره نیز در زمان مشاوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت ؛ زیرا گاها در صورت کج بودن تیغه بینی و مواردی از این قبیل ، ممکن است نتوان به نتایج مطلوبی از عمل زیبایی بینی دست یافت.

توجه داشته باشید که بهترین جراح بینی ، با آنالیز تمامی موارد مذکور ؛ همه سعی خود را می کند تا در نتيجه عمل بینی ، يك بینی زیبا و متناسب با چهره شما بدست آید و بر جذابیت چهره شما افزوده شود.

شایان ذکر است جراح بینی با بررسی هایی که بدان اشاره نمودیم ؛ در جلسه مشاوره قبل از عمل ، شما را از نتیجه عمل و آنچه که باید از رینوپلاستی ، انتظار داشته باشید ؛ آگاه خواهد ساخت.

 

جراحی بینی شبیه به یک عکس

 

انتخاب جراح بینی برای انجام جراحی بینی شبیه به یک عکس

معیار و هدف اصلی جراح زیبایی بینی ، رفع مشکلات ظاهری بینی و بهبود ساختار عملکردی آن می باشد ؛ ضمنا همه سعی جراح بینی بر آن است که سلامتی و زیبایی بینی شما ، طی سال های بعد و پس از گذشت چند سال از عمل جراحی بینی ، دستخوش تغییر یا مواجهه با مشکلات تنفسی و عملکردی قرار نگیرد.

توجه داشته باشید که صرفا کسب نتایج مثبت اولیه در ماه های ابتدایی بعد از جراحی بینی ، کافی نیست و باید با گذشت زمان نیز مشکلی برای زیبایی بینی و تنفس بیمار رخ ندهد و همچنین نتیجه جراحی به مرور زمان ؛ شکیل تر ، تراش خورده تر و طبیعی تر به نظر برسد.

این موارد ، از نکات پر اهمیت در انتخاب دکتر زیبایی بینی قابل اعتماد محسوب می شوند ؛ قطعا با مد نظر قرار دادن این مهم ، می توان دستیابی به نتیجه بهینه از جراحی بینی را بالا برده و کیفیت جراحی را نیز در طولانی مدت به بهترین نحو ممکن ، به نمایش گذاشت.

سخن آخر :

در انتهای مقاله و در پاسخ به عزیزانی که سوال می کنند آیا جراحی بینی شبیه به یک عکس ممکن است ؟ ؛ باید بگوییم که مولفه های ذکر شده در مقاله ؛ یعنی نوع بینی ، جنس و ضخامت بینی و نیز هارمونی و هماهنگی میان بینی و سایر اجزای صورت ؛ از مهم ترین عواملی هستند که بر نتیجه جراحی بینی اثر می گذارند.

بنابراین به طور مثال ؛ افرادی که بینی گوشتی دارند و می خواهند مثل عکس الگو ، به یک بینی عروسکی دست یابند ؛ باید بدانند که به دلیل ویژگی هایی که بینی آن ها دارد ، هرگز چنین چیزی ممکن نخواهد بود.

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد ؛ تنها در صورتی که نوع بینی ، پوست ، استحکام غضروف ها و نوع ساختار بینی شما ؛ مشابه بینی فرد مورد نظر در عکس باشد ؛ می توان گفت که دستیابی به بینی مدنظرتان امکان پذیر است و در غیر این صورت ماحصل عمل ، نتایج رضایت بخشی به دنبال نخواهد داشت.

از این رو به جای آن که از جراح معالج تان بخواهید که جراحی بینی شبیه به یک عکس خاص را براتان رقم بزند ، از ایشان بخواهید که بینی شما را منطبق با معیارهای زیبایی شناسی ، جراحی کند.

قاعدتا در صورتی که بینی ، بر اساس اصول زیبایی شناسی ؛ تحت عمل رینوپلاستی قرار گیرد ، همه پارامترهایی که لازمه دستیابی به نتیجه قابل قبول از جراحی بینی هستند ؛ مدنظر قرار داده شده و ایده آل ترین نتیجه ممکن برای شما رقم زده خواهد شد.

در آخر توصیه می شود که هرگز آن چه که در عکس های افراد مشهور مشاهده می کنید را به عنوان معیار زیبایی بینی در نظر نگیرید ؛ زیرا این عکس ها عموما به کمک نرم افزارهای گرافیکی ، دستخوش تغییراتی قرار می گیرند و در نتیجه چیزی که شما در عکس مشاهده می کنید ، با تصویر اصلی فرد مورد علاقه تان ، تفاوت قابل تاملی دارد ؛ لذ ا نمی توان گفت آن چه که در عکس هست ، درست همان چیزی است که در واقعیت وجود دارد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: