جراحی بینی
بهترین جراحی بینی

جراحی پروتز چانه در تهران

امروزه راهکارهای موثری به منظور جبران عقب رفتگی چانه و اصلاح آن ارائه شده است که در این میان ، جراحی پروتز چانه از کارآمدترین و پرطرفدارترین آن ها به شمار می رود. ​صاحبنظران و جراحانی که در حوزه زیبایی چهره فعالیت دارند، همگی معتقدند که برخورداری از چانه ای متناسب از جمله فاکتورها مهم در هارمونی و توازن یک چهره زیبا محسوب می شود. در برخی افراد به علل مختلفی ، چانه به میزان کافی رشد نیافته و در نتیجه ، این دسته از افراد با کوچک بودن و عقب رفتگی چانه مواجه هستند ؛ قاعدتا این مسئله بر زیبایی چهره اثر سوء گذاشته و از اعتماد به نفس فرد خواهد کاست، از آنجا که این افراد به دنبال انجام جراحی در محل سکونت خود هستند به عنوان مثال جراحی پروتز چانه در تهران ، قاعدتا به دنبال یک جراح مجرب هستند تا نتیجه ایده آلی کسب کنند در این مقاله توضیحات جامعی در این خصوص مطرح شده است پس با ما همراه باشید.

دکتر روزینا بشارتی زاده جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران و از برجسته ترین جراحان پلاستیک بینی و صورت در این استان به شمار می روند که در زمینه جراحی پروتز چانه از تبحر و تجربه بالایی برخوردارند و بهترین نتایج را برای مراجعین محترم خود به ارمغان می آورند.

لذا شما عزیزان و همراهان گرامی ، جهت انجام جراحی پروتز چانه در تهران می توانید با نهایت اطمینان به مطب دکتر بشارتی زاده بهترین جراح پروتز چانه تهران مراجعه فرمایید و به نتایج ایده آلی دست یابید.

جراحی پروتز چانه همراه با تزریق چربی نانوفت ، توسط دکتر بشارتی زاده بهترین جراح پلاستیک بینی و صورت تهران

برجسته سازی چانه با جراحی پروتز چـانه

طبق تحقیقات به عمل آمده ، افراد بسیاری که از فرم بینی خود ناراضی هستند و در ناحیه چانه دارای غبغب می باشند ؛ سریعا تصمیم به جراحی بینی گرفته و بدین منظور اقدام به انجام آن می کنند.

این دسته از افراد عموما دچار کوچک بودن چانه هستند ، اما متاسفانه به این موضوع توجهی نداشته و تصور می کنند صصرفا با انجام جراحی زیبایی بینی و بهبود فرم بینی ، زیبایی چهره و تناسب صورت شان برقرار محقق می گردد.

اما باید اشاره داشت که کوچک بودن چانه ، سبب بزرگ تر و برجسته تر به نظر رسیدن چانه شده و افتادگی غبغب را بیشتر نمایان می کند ؛ از این رو جراحی زیبایی بینی به تنهایی ، کمک قابل توجهی به بهبود تناسبات و زیبایی صورت نخواهد کرد.

بهترین گزینه در راستای برقراری توازن و تناسب در چهره این دسته از افراد ، انجام جراحی پروتز چانه می باشد.

تا جایی که گاها نیازی به انجام جراحی بینی نبوده ، تنها با انجام جراحی پروتز چانه ؛ هارمونی و توازن در چهره فرد برقرار شده و زیبایی چهره وی دوچندان می گردد.

البته گاهی اوقات به انجام همزمان هر دو جراحی بینی و پروتز چانه ، نیاز خواهد بود که تشخیص این مسئله در صلاحیت پزشک متخصص در این حوزه می باشد.

پروتز چـانه چیست ؟

پروتز یا ایمپلنت چانه ، وسیله ای می باشد که در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود داشته و با هدف برجسته سازی چانه مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که جنس پروتزهای چانه ، از مواد سازگار با بافت طبیعی بدن بوده و در نتیجه می توانند بدون ایجاد عارضه ای برای همیشه در بدن فرد باقی بمانند.

جراحی پروتز چانه در تهران

کاربرد پروتز چـانه

پروتز چانه بهترین و ارجح ترین روش برای افرادی است که به علت کوچک بودن چانه ، صورت آن ها از تناسب لازم برخوردار نبوده و بخش تحتانی صورت در آن ها با بخش فوقانی چهره هماهنگی ندارد و این موضوع زیبایی چهره آنان را تحت الشعاع قرار داده است.

با جراحی پروتز چانه در این موارد می توان ، ناهماهنگی بخش فوقانی و تحتانی صورت را اصلاح کرده و افزون بر زیباسازی چانه ، زیبایی دیگر عناصر چهره را نیز نمایان کرد.

همچنین باید توجه داشت که با انجام جراحی پروتز چانه ، می توان حجم از دست رفته بخش تحتانی صورت که به دنبال افزایش سن اتفاق می افتد را جبران کرده و به بازیابی جوانی صورت کمک شایانی نمود.

جراحی پروتز چانه در تهران

افرادی که قصد انجام جراحی پروتز چانه در تهران را دارند به دنبال یک جراح مجرب می گردند:

برای انتخاب یک جراح پروتز چانه خوب و ماهر شما می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

پس از تهیه بهترین جراحان درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری او تحقیق کنید سپس نمونه کارهای او را مشاهده کنید.

پس از انتخاب جراح مورد نظر حتما به مطب او رفته و با او مشاوره داشته باشید.

روش های جراحی پروتز چـانه

برای نصب پروتز چانه ، دو روش وجود دارد :

  1.  کارگذاری از داخل دهان ( داخل دهان )
  2. کارگذاری از زیر چانه ( خارج دهان )

کاشت پروتز چـانه با روش داخل دهانی

برش جراحی در روش داخل دهانی ، در بخش داخلی دهان و در واقع پشت لب پایین ایجاد می شود.

اگرچه قابل رویت نبودن محل برش جراحی از مزایای روش داخل دهانی ، به شمار می رود ؛ اما از آن جا که در این روش ؛ برای نصب پروتز ، عضله چانه بیمار قطع می شود ، احتمال آسیب دیدگی عصب حسی چانه افزایش یافته و فرد در معرض بی حسی لب پایین قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که عضله قطع شده چانه ؛ در پایان جراحی ، مجددا با استفاده از بخیه های مخصوص ترمیم می گردد ؛ اما دیگر مانند عضله طبیعی عمل نکرده و به تدریج و پس از چند سال موجب تغییر فرم لب پایین می شود.

جراحی پروتز چانه در تهران

کاشت پروتز چـانه با روش خارج دهانی

طبیعتا در نصب پروتز چانه به روش خارج دهانی ( برش زیر چانه ) ، جراح دید مناسب تری به موضع عمل داشته و با سهولت بیشتری می تواند پروتز را نصب نماید.

همچنین ناگفته نماند که در این روش ، می توان در افرادی که علاوه بر کوچک بودن چانه با غبغب نیز مواجه هستند ؛ با برداشتن چربی های غبغب ، افزون بر اصلاح فرم چانه ، غبغب را نیز اصلاح نمود.

از این رو می توان اذعان داشت که جراحی پروتز چانه در روش خارج دهانی ، نسبت به روش داخل دهانی ؛ به مراتب از عواض بسیار کمتری برخوردار است و روش بهتری برای انجام این عمل جراحی می باشد.

هزینه جراحی پروتز چـانه در تهران

از پرتکرارتری و رایج ترین سوالاتی که متقاضیان عمل جراحی پروتز چانه با آن روبرو هستند می توان به این سوال اشاره داشت که هزینه پروتز چانه چقدر است ؟

به طور کلی برای انجام اعمال جراحی زیبایی نمی توان قیمت دقیقی ارائه نمود ؛ چرا که هزینه این جراحی های متأثر از عوامل مختلفی می باشند و بنابراین در هر فردی ممکن است متفاوت باشند.

افراد برای اطلاع از هزینه نهایی جراحی پروتز چانه ، باید به مطب جراح متخصص در این زمینه مراجعه نموده و مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گیرند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: