مقالات

بهترین جراح بینی در تهران

تهران بعنوان یکی از کلان شهر های ایران، تعداد کثیری از بهترین جراحان بینی کشور را در خود جای داده است. همین امر، یافتن بهترین جراح بینی در تهران را برای شهروندان تهرانی و نیز بیمارانی که از سایر نقاط کشور و حتی از کشورهای دیگر، قصد عزیمت به این شهر و سپردن جراحی بینی خود به دست بهترین جراح، با هدف دستیابی به برازنده ترین بینی متناسب با صورت شان را دارند، به چیزی شبیه به چالش تبدیل می کند. مطالعه این مقاله می تواند بخش عمده ای از راه را برای شما هموار کرده و شما را به هدف یافتن بهترین جراح در تهران نزدیک کند.

رهنمودهایی برای یافتن بهترین جراح بینی در تهران

از دوستان و نزدیکان قابل اعتماد خود که قبلاً انجام جراحی را تجربه کرده اند، کمک بگیرید. در واقع مشاهده نتیجه جراحی یک پزشک بالقوه بر روی صورت فردی که تحت عمل بینی قرار گرفته است می تواند بهترین شاخص برای قضاوت کیفیت کار یک جراح باشد.

ریویو های سایر بیماران را به صورت آنلاین، بررسی کنید.

فهرستی از اسامی جراحان پیشنهادی را تهیه کنید و پس از انجام تحقیقات جامع، این فهرست را کوتاه و کوتاه تر کنید. فهرست فعلی شما حاوی برگزیده ترین جراحان، طبق تحقیقات شما می باشد.

اکنون باید برای براشتن قدم بعدی یعنی هماهنگ کردن یک قرار ملاقات با جراح بالقوه خود، آماده شوید. در این جلسه بهتر است سوالاتی را در خصوص مضامین زیر از پزشک خود بپرسید:

  1. آیا شما، دارای بورد تخصصی در جراحی زیبایی بینی است؟
  2. آیا می توانم گالری عکس های قبل و بعد بیماران شما را ببینم؟
  3. آیا من داوطلب خوبی برای جراحی هستم؟
  4. آیا مدل بینی منتخب من، برازنده صورتم خواهد بود؟
  5. از چه دستاوردی برای عمل بینی من استفاده خواهد شد؟
  6. دوره ریکاوری بعد از عمل زیبایی بینی من چگونه خواهد بود؟
  7. آیا شما نرم افزار شبیه سازی جهت مشاهده تغییرات در بینی من را در اختیار دارید؟
  8. آیا اهداف زیبایی من منطقی هستند؟

علت بالا بودن حساسیت انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

در یک گفتگو، چشم ها اولین اعضایی در صورت هستند که توجه طرف مقابل را به خود جلب می کنند. ولی گاهی زیبایی چشم ها و سایر بخش های صورت، به دلیل وجود ایراداتی در بینی، در واقع پوشیده شده و به چشم نمی آیند. بینی به دلیل برجسته ترین اندام بودن در صورت هر فرد، می تواند ویژگی های سایر بخش های صورت را تحت تاثیر قرار دهد. اگر ویژگی هایی در بینی تان برایتان به هیچ وجه خوشایند نبوده و در شرایط مختلف مثلاً در موقع عکس گرفتن یا صحبت کردن با دیگران، آزار دهنده است، می توانید با قرار گرفتن تحت جراحی بینی، این دغدغه را رفع کنید. اکنون، با آگاهی یافتن در خصوص نقش بینی در تحت تاثیر قرار دادن ویژگی های سایر بخش های صورت، می توانید خودتان، سطح اهمیت در پیدا کردن یک جراح خوب را حدس بزنید.

یک جراح بینی با احاطه کامل بر آناتومی صورت و تسلط کامل بر انواع مدل هایی بینی، می تواند بهترین گزینه را از نظر نوع مدل بینی برازنده صورتان پیشنهاد نموده و بهترین تکنیک را برای تحقق هدف، مورد استفاده قرار دهد.

بهترین جراح بینی در تهران ، چه مشکلاتی را در بینی شما درمان می کند؟

  • رفع قوز بینی
  • تنظیم طول بینی
  • اصلاح ایرادات نوک بینی، از قبیل گوشتالو بودن، آویزان یا پهن بودن
  • تنظیم اندازه و موقعیت سوراخ های بینی
  • اصلاح انحراف بینی
  • تنظیم پهنای بینی
  • درمان مشکلات فانکشنال یا عملکردی بینی

علم و هنر دو ویژگی یک جراح بینی خوب

رینوپلاستی تنها فرایند اصلاح ایرادات منحصراً مربوط به بینی نمی باشد. یکی از فاکتورهایی که به شدت در محوریت کار جراحان خوب در حوزه رینوپلاستی قرار گرفته است، خلق هارمونی یا هماهنگی بین این اندام با سایر بخش های صورت است. بنابراین، رینوپلاستی علاوه بر اینکه یک علم محسوب می شود که تحت آن، جراح باید به آناتومی بینی و تمام جزئیات روند جراحی اشراف کامل داشته باشد، باید از نگاه هنری نیز نگریسته شود. گاهی یک بینی که بر روی صورت یک فرد، بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد، بر روی صورت فرد دیگر، کل هارمونی صورت را به هم ریخته و در واقع تاثیر بسیار زشتی را بر جای می گذارد. بنابراین می توان گفت که رینوپلاستی در واقع یک فرایند ترکیب دو قاعده علم و هنر است که مجری آن هنرمندی به نام جراح می باشد.

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی ، جهت انجام عمل بینی تناسب میان صورت و بینی را مورد توجه قرار داده و عمل بینی را بدون ایجاد هر گونه عارضه ای و به نحو احسن انجام می دهد.

راهکارهای انتخاب جراح زیبایی بینی

  • تحقیق از دوستان و آشنایان و مشاهده نتایج جراحی آنان
  • جستجو در سایت های اینترنتی و مشاهده لیست بهترین جراحان بینی و نمونه کار آن ها
  • مراجعه به مطب جراحان بینی و ارتباط مستقیم با بیمارانی که عمل بینی انجام داده اند و اطلاع از میزان رضایت یا نارضایتی آنان
  • مراجعه به مطب جراحان بینی و مشاوره با جراح بینی

به طور کلی انتخاب بهترین جراح ، از اقدامات اساسی پیش از عمل بینی می باشد زیرا نتیجه عمل بینی وابسته به انتخاب جراح متبحر و مجرب بوده و در صورت انتخاب نادرست جراح ، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که گاها تا آخر عمر نیز غیر قابل جبران خواهد بود.

برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران ، که از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار باشد و بتواند به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی جراحی زیبایی بینی را انجام دهد دکتر روزینا بشارتی زاده که دارای تجربه در حوزه جراحی بینی است انتخابی مناسب جهت رساندن شما به مقاصدتان می باشند.

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

  • سلامت فرد را در اولویت کار خود قرار می دهد.
  • در زمان مراجعه بیمار می بایست پوست ، استخوان بندی و غضروف بینی را مورد بررسی قرار دهد و بر اساس این فاکتورها ، بهترین روش جراحی را انتخاب نماید.
  • در جلسه مشاوره قبل از عمل دماغ ، بدون در نظر گرفتن منافع خود به خوبی به بیمار مشاوره دهد و یک دیدگاه کلی از نتیجه عمل بینی به بیمار ارائه دهد و از خواسته ها و انتظارات بیمار از جراحی بینی مطلع گردد.
  • از کوچک نمودن بیش از حد بینی خودداری نماید تا از بروز مشکلات تنفسی و عدم تناسب میان اعضای صورت فرد پیشگیری نماید.
  • در واقع یک جراح خوب باید از بیمار بخواهد انتظاراتی واقع بینانه از عمل دماغ داشته باشد و از نتیجه جراحی بینی به فرد اطمینان دهد تا بیمار دچار استرس و نگرانی از نتیجه جراحی نگردد. در نهایت هر چه همکاری بین جراح زیبایی بینی و بیمار بیشتر باشد موفقیت جراحی بیشتر خواهد بود.

نوشته های تازه

ورم بینی بعد از جراحی

یکی از سوالات متداولی که زیباجویان بعد از انجام عمل زیبایی بینی از دکتر بشارتی…

3 روز قبل

تزریق چربی در گونه

تزریق چربی در گونه یکی از جراحی های زیبایی محسوب می شود که بیشتر خانم…

1 ماه قبل

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی با هدف بر طرف نمودن اشکالات و ایراداتی است که در جراحی…

1 ماه قبل

جراحی بینی صفر تا 100 +دکتر روزینا بشارتی زاده

اگر بینی بزرگی داری یا از فرم بینیت راضی نیستی و به فکر ایجاد تغییراتی…

2 ماه قبل